اسید هیومیک مایع شوک


اسید هیومیک


پلت مرغی

 

 

برای خرید اسید هیومیک شوک آمریکایی اینجا کلیک کنید

اسید هیومیک مایع شوک

امروزه اسید هیومیک به عنوان یکی از طبیعی‌ترین، غنی‌ترین، تأثیرگذارترین و پرکاربردترین تقویت‌کننده‌های خاک و گیاه مورد استفاده فعالان صنعت کشاورزی قرار می‌گیرد. در واقع ویژگی‌های منحصر به فرد اسید هیومیک، موجب محبوبیت آن در میان کشاورزان و باغداران شده‌است. این ماده ارگانیک که سرشار از مواد معدنی و آلی می‌باشد، منبع با ارزشی از نیتروژن، فسفر، پتاسیم، زینک، سولفور و منگنز به حساب می‌آید.

اسید هیومیک به دو صورت پودری و مایع در بازار عرضه می‌شود. هر کدام از این دو نوع مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند. دور از ذهن نیست که هر کدام از این دو نوع، روش مصرف و کاربرد متفاوتی نیز دارند.

ما در اینجا اسید هیومیک مایع را معرفی کرده و با ارائه اطلاعات جامعی از آن، به شما در جهت تصمیم‌گیری برای خرید این ماده طبیعی کمک می‌کنیم.

ویژگی‌های اسید هیومیک مایع

 

اسید هیومیک مایع مزایای بیشماری برای خاک و گیاه دارد، که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

کاربرد هیومیک اسید مایع

 هیومیک اسید مایع کاربرد گسترده‌ای دارد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این ماده طبیعی پرمنفعت هم برای تقویت گیاه از طریق ریشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، و هم در تقویت گیاه از طریق ساقه و برگ.

در واقع استفاده از اسید هیومیک مایع در ریشه گیاه موجب افزایش حجم ریشه می‌شود. از طرفی همین ماده را اگر به طور مستقیم بر روی برگ‌های گیاه اسپری کنیم، شاهد تأثیر فوق‌العاده‌ آن بر روی سرسبز شدن و بالا رفتن کیفیت برگ‌ها می‌باشیم.

هیومیک اسید مایع در تقویت انواع خاک‌ها کاربرد دارد. چه خاک و زمین کشت و زرع شما در منطقه خشک باشد و چه در مناطق پرباران.

همچنین انواع درخت، بوته، درختچه، چمن، باغچه، گیاهان آپارتمانی و … می‌توانند بوسیله هیومیک اسید مایع سریع‌تر و بهتر رشد کنند. به علاوه، فرقی نمی‌کند که محصول زمین کشاورزی یا باغ شما چه چیزی است. اسید هیومیک مایع از پسته و زعفران و درخت گردو گرفته تا گوجه و خیار و هویج و سیب زمینی را پوشش می‌دهد. چه محصول باغ شما هلو، سیب، زردآلود، آلبالو و گیلاس باشد و چه توت‌فرنگی و موز و انار؛ هیومیک اسید جان دوباره‌ای به خاک می‌دهد و محصولات باکیفیت و دلچسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده از هیومیک اسید مایع

یکی از مزایای هیومیک اسید مایع نسبت به هیومیک اسید پودری، قابلت آن در جلوگیری از رسوب‌شدگی می‌باشد. همین موضوع باعث شده که روش مصرف آن بسیار راحت باشد.

اسید هیومیک مایع از ترکیب هیومیک اسید پودری با آب به دست می‌آید. درصد ترکیب اسید هیومیک به آب در هیومیک اسید مایع، پانزده به هشتاد و پنج می‌باشد. البته مقداری فولیک اسید نیز در هیومیک اسید مایع وجود دارد.

برای استفاده از هیومیک اسید مایع می‌توان به راحتی و از طریق آبیاری قطره‌ای، این ماده با ارزش را به خاک و گیاه رسانید. همچنین تقویت خاک و گیاه با اسید هیومیک مایع از طریق دستگاه‌های اسپری کننده، امکان‌پذیر می‌باشد.

 

خرید اسید هیومیک مایع شوک

آیا دوست دارید که اسید هیومیک مایع را آنلاین و به صورت غیرحضوری خریداری کنید؟ شکی نیست که پاسخ شما به این پرسش مثبت می‌باشد. خرید آنلاین هیومیک اسید مایع مزایایی دارد، که چشم‌پوشی از آن امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید به راحتی و با تماس با شماره تماس های ثبت شده در ایران کود نسبت به خرید هیومیک اسید مایع اقدام کنید.

ما با عرضه «اسید هیومیک مایع شوک» در بسته‌بندی بیست لیتری و با خلوص نود و پنج درصد، سعی در اعتلای صنعت کشاورزی و رونق بخشیدن به مزارع، باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی و حتی باغچه‌های کوچک خانه شما داریم.

 

اسید هیومیک مایع شوک

«شوک» برندی معتبر و قابل اطمینان در تولید و عرضه اسید هیومیک مایع می‌باشد. این برند باکیفیت‌ترین اصلاح‌کننده‌های خاک و گیاه را برای صنعت کشاورزی تهیه می‌کند. ماده ارگانیک اسید هیومیک مایع شوک از طبیعی‌ترین و غنی‌ترین منابع به‌دست آمده و سرشار از مواد معدنی و آلی می‌باشد.

بهتر است بیشتر از این تعلل نکرده و با ثبت سفارش خود در وبسایت ما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به میزان مورد نیاز از اسید هیومیک مایع با کیفیت و پرکاربرد برند شوک دریافت کنید.

فراموش نکنید که خواسته شما به عنوان کشاورز و باغداری که به سرسبزی کشور عزیزمان کمک کرده و در راه پیشرفت صنعت کشاورزی در جهت خودکفایی و تولید انواع محصولات باکیفیت و پرخاصیت برای خانواده‌های ایرانی قدم بر می‌دارد، هدف ماست.

اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print