بهترین کود برای درخت مورت

بهترین کود برای درخت مورت

آخرین مقالات

بهترین کود برای درخت مورت

درخت مورت یک درخت بسیار زیباکه خواص درمانی زیادی دارد.درخت مورت نیز مانند سایر درختان برای رشد مطلوب به تغذیه و کوددهی کافی احتیاج دارد .بهترین کود برای درخت مورت کودی است که بتواند تمام نیازها و کمبودهای موجود را برطرف کند. در حال‌ حاضر کودهای شیمیایی و طبیعی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که  می‌توان از آن برای تغذیه رسانی درخت مورت استفاده کرد.  اما بهتر است در نظر داشته باشید که تمام این کودها نمی‌توانند برای رشد درخت مورت مناسب باشند .در این مقاله در مورد بهترین کود برای این گیاه با ما همره باشید.

کود شوک ده ایکس  برای درخت مورت

کود کامل ده ایکس  شوک جزو غنی‌ترین کودهایی است که هیچ‌ گونه ضرری  برای خاک یا ریشه درخت مورت ندارد. این کود فوق‌ العاده به‌ صورت مایع تولید می‌شود و به‌ غلظت بسیار بالایی دارد. بنابر این قبل‌ از مصرف باید حتما آن را با استفاده از آب تصفیه‌ شده رقیق کنید. این کود  علاوه‌بر تأثیر گذاشتن بر روی سلامت درخت مورت، می‌تواند تأثیرات ویژه‌ای نیز از خود بر روی خاک به جای بگذارد.

بهترین کود برای درخت مورت

 

روش  کوددهی درخت مورت با استفاده از کود شوک ده  ایکس

قبل‌ از مصرف کود ده ایکس را  با آب کافی و بدون کلر به خوبی مخلوط کنید،سپس آن را پای درخت مورت بریزید تا به‌ صورت مستقیم املاح معدنی جذب ریشه درخت شوند. یا این‌ که می‌توانید با کمک سمپاش کودتان را به قسمت‌های مختلف درخت اسپری نمایید تا مواد غذایی ضروری به سرعت جذب برگ‌ها و شاخه‌ها شوند.

فواید کود ده ایکس برای درخت مورت

پس‌ از مصرف کود ده ایکس، مواد مغذی به‌ سرعت جذب تمام قسمت‌های مختلف درخت مورت می‌شوند، این کود قدرت دفاعی درخت مورت را افزایش می دهد و  آفات و باکتری‌های مضر در خاک را از بین می برد. حجم ریشه درختان مورت را به شکل قابل‌ توجهی افزایش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد در اثر کم‌ آبی ریشه خشک شود و از بین برود.

در مورد کودهای سه بیست بیشتر بدانیم 

بهترین کود برای درخت مورت

سخن پایانی

 کود شوک ده ایکس  بهترین کود برای درخت مورت است و باید  در دوره‌های مختلف به‌ صورت مرتب تغذیه شوند و املاح ضروری را دریافت کنند. بنابر این سعی کنید با کمک کارشناسان کشاورزی، یک برنامه کوددهی مناسب تنظیم کنید و با توجه به آن درختان خود را تغذیه نمایید. جهت دریافت و سفارش کودهای ده ایکس با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری