تاثیر فروت ست بر روی درخت بادام

تاثیر فروت ست بر روی درخت بادام

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر روی درخت بادام

باغ های بادام با مصرف کودهای ارگانیک رشد و عملکرد زیادی خواهند داشت. اگر به دنبال یک کود زبیعی هستید که بتواند درختان  بادام را از بقیه کودهابی نیاز سازند، این مقاله را حتما مطالعه کنید. ما محصولات طبیعی و ارگانیک را پیشنهاد می کنیم که نتیجه عالی بر روی درختان خود خواهید دید.

نحوه استفاده از کود فروت ست بر درختان بادام

نصف کود فروت ست را در 150لیتر  آب در هر هکتار استفاده کنید. این مخلوط را مستقیماً روی برگ ها با سمپاش در زمان رویش  اولیه برگ و 10-14 روز بعد آن  استفاده کنید. سپس دوباره پس از برداشت محصول در اواخر تابستان در طول رشد فعال بادام استفاده کنید.

تاثیر فروت ست بر روی درخت بادام

زمان استفاده از فروت ست برای درخت بادام

کود  فروت ست را  باید دوبار در طول سال برای درختان بادام  استفاده شود. استفاده از فروت ست  برای درخت بادام همانند سایر درختان بهترین زمان قبل از شروع فصل بهار است . همچنین زمان جوانه زنی  می توان از این کود به صورت  محلول پاشی استفاده کرد.  هنگامی که محلول پاشی در فصل پاییز انجام شود در فصل بهار  گلدهی بادام افزایش می یابد.

در مورد کودهای گوگرد بیشتر بدانیم 

فواید  فروت ست برای درخت بادام

در درختان بادام جوان کودهای فروت ست را  بیش از حد استفاده نکنید. وجود ازت و روی در کود فروت ست، باعث افزایش گلدهی  در این درختان می شود.

کود فروت ست از کودهای ضروری برای درختان بادام محسوب می شود، چرا که این کود حاوی عناصر و مواد مغذی می باشد که  باعث افزایش عملکرد بادام می شود. کشاورزان و باغداران برای افزایش تولید در باغات خود از کودهایی استفاده کنید که جذب آسانی در گیاهان داشته باشد و در پایان فصل برداشت شاهد برداشت عالی و فوق العاده ای باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری