تاثیر کود کامل ۱۰xشوک بر گردو

تاثیر کود کامل ده ایکس شوک بر گردو

آخرین مقالات

تاثیر کود کامل ده ایکس شوک بر گردو

کوددهی گردو  با کودهای ده ایکس از زمان کاشت نهال گردو  تارسیدگی محصول باید انجام شود. نهال گردو بیشتر مواد مغذی خود را از طریق ریشه از خاک دریافت می کند. در صورتی که در خاک مواد غذایی کافی برای رفع نیاز گیاهان رشد یافته وجود نداشته باشد، لازم است از طریق کوددهی، مواد مغذی گیاه به خاک داده شود.

مزایای کود ده ایکس برای درختان گردو

کودهای ده ایکس  مواد مغذی لازم برای رشد نهال گردو را  تامین و ساختار خاک را بهبود می بخشند، همچنین باعث بهبود  خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی خاک  می شوند. این کودها ظرفیت نگهداری آب خاک را افزایش و در بهبود نفوذپذیری خاک موثر است. کودهای ده ایکس باعث سستی و جلوگیری از چسبندگی  خاک های شنی ریز می شود و ساختار را برای رشد گیاه بهبود می بخشد.

تاثیر کود کامل ۱۰xشوک بر گردو

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

تاثیر کود کامل ده ایکس برای تقویت خاک درختان گردو 

از آنجایی که کود کامل ده  ایکس شوک دارای مقدار زیادی اسید هیومیک  است باعث تقویت و بهبود خاک می شود. اسید فولیک موجود در این کود نیز باعث می شود که مواد مغذی بهتر و سریعتر جذب ریشه شده و درختان با سرعت بهتری رشد کنند. اسید آمینه موجود در  این کود باعث حذف تنش محیطی در گردو می شود.

 

 

زمان مصرف کودهای ده ایکس شوک برای درختان گردو

کود ده ایکس شوک را می توان هر دو سال یکبار تا منطقه رشد شاخه های درخت در باغات گردو استفاده کرد.

کشاورزان و باغداران عزیز کودهای ده ایکس شوک شامل بیش از ده نوع مواد مغذی مورد نیاز درختان گردو است که می تواند تمام مواد مغذی گردو را تامین می کند. علاوه بر این این کودها ضمن بهبود ساختار خاک، باعث تقویت خاکدانه های خاک نیز می شوند.

اشتراک گذاری