تاثیر کود ۱۰xشوک بر ذرت

تاثیر کود ده ایکس شوک بر ذرت

آخرین مقالات

ذرت گیاهی است که به عنوان یکی از مهم ترین منابع غذایی مردم در اکثر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ذرت در مواردی مانند خوراک دام، سوخت زیستی و مواد خام در صنعت بسیار کارآمد است. کود کامل شوک  ده ایکس  برای ذرت بهترین و کاملترین کود موجود است که با دارا بودن عناصر ضروری و مواد معدنی مورد نیاز گیاه ذرت می تواند تمامی نیازهای گیاه  را به خوبی برطرف کرده و رشد و کیفیت ذرت را افزایش دهد.

اهمیت استفاده از کود شوک ده ایکس  برای ذرت

 کود شوک ده ایکس تمام مواد مغذی مورد نیاز ذرت را دارد و برای افزایش رشد محصول ضروری است.  زیرا گیاه ذرت می تواند مواد معدنی و مواد مغذی موجود در خاک را به خوبی از ریشه خود جذب کند تا رشدی سالم داشته باشد. نیتروژن و فسفر مهمترین و ضروری ترین غذا و مواد مغذی ذرت هستند و علاوه بر آن ذرت برای داشتن رشدی سالم و طبیعی به عناصر دیگری مانند نیتروژن، پتاسیم، روی، آهن، منگنز و بور نیاز دارد که همگی  در کود شوک ده ایکس موجود هستند.

تاثیر کود ۱۰xشوک بر ذرت

 

بهترین زمان برای کوددهی ذرت با کود ده ایکس شوک 

 بهترین زمان برای کوددهی ذرت با کودهای ده ایکس شوک  حدود 2 ماه پس از کاشت است. دقت داشته باشید برنامه کوددهی ذرت را به خوبی انجام دهید تا رشد خوبی داشته باشید.  بنابراین برای داشتن محصولات با کیفیت باید با زمان های صحیح و مناسب برای انجام فرآیند کود دهی در نظر داشته باشید.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

 

نحوه استفاده از کود شوک ده ایکس برای ذرت

از آنجایی که کود شوک ده ایکس  به صورت مایع تولید می شود، استفاده از آن بسیار آسان است و می توانید با روش های پاششی و آبیاری از این کود برای گیاهان خود استفاده کنید.به روش محلول پاشی باید قبل از استفاده از این کود آن را با مقادیر مناسب آب مخلوط کرده و سپس با استفاده از سمپاش به تمام نقاط گیاه بپاشند.

کود شوک ده ایکس با استفاده از روش ذکر شده در این مقاله به  سرعت جذب قسمت های مختلف گیاهان می شود و کیفیت و شادابی گیاهان را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری