کود سه بیست برای انگور

کود سه بیست برای انگور

آخرین مقالات

کود سه بیست برای انگور

کود دهی انگور با کودهای سه بیست می تواند عملکرد سالانه را افزایش دهد، کیفیت انگور  بهبود بخشد و خواص بیولوژیکی و شیمیایی خاک را بهبود بخشد. انگور به عنوان یک محصول ریشه دار و چندساله، مقدار قابل توجهی از مواد مغذی را از خاک دریافت می کند. مدیریت کافی مواد مغذی برای محاسبه آنچه که از دست می رود بستگی دارد. مهم ترین بخش مراقبت از درخت انگور، تقویت خاک آن است. تقویت خاک با کوددهی با کودی مناسب  انجام می شود .

ترکیبات مفید کود سه بیست برای درختان انگور

بهترین کودی که می تواند بر روی درخت انگور اثرات مثبتی بر جای بگذارد، کودهای نانو سه بیست می باشد. این کودها با ترکیبات مهم ومغذی مانند نیتروژن، ازت و فسفر  باعث تقویت درختان انگور می شوند. ازت این کود برای داشتن  میوه هایی با کیفیت بالا و آبدار در انگور مفید می باشد. فسفات  نیز سبب می شود تا باردهی  درختان  انگور  افزایش یابد و انگور در برابر کم آبی مقاوم باشد.

پتاسیم نیز در رشد سریع درخت موثر است.

کود سه بیست برای انگور

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

نحوه استفاده از کود سه بیست برای درخت انگور

 کود سه بیست می تواند برای درخت انگور بسیار مفید باشد، کود سه بیست شوک به صورت مایع است و به دلیل غلظت بالای آن بهتر است قبل مصرف با آب مخلوط شود و سپس پای درخت بریزید.

سخن پایانی

 کود سه بیست می تواند برای درخت انگور شما بسیار مفید باشد. اگر می خواهید در فصل بهار و تابستان  انگور بسیار مرغوبی داشته باشید و از خوردن آن ها لذت ببرید، باید از فصل زمستان آغاز به کود دهی درخت انگور را انجام دهید.جهت کسب اطاعات بیشتر در مورد کودهای مایع شوک سه بیست با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید. این کودها طبیعی و فاقد ناخالصیها هستند.

اشتراک گذاری