کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

آخرین مقالات

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

کود 10-52-10 برای درخت هلو موجب افزایش ریشه زایی آن می شود.همچنین این کود جهت جلوگیری از شکافت و باز شدن هسته و جلوگیری از نرم شدن میوه ها و بالا بردن کیفیت محصول و افزایش عملکرد استفاده می شود.بنابراین استفاده از این کود برای تمام محصولات زراعی از جمله درختان میوه استفاده می شود.

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

کود  10  52  10 دارای فسفر بالا و نیتروژن مورد نیاز  با مواد غذایی ضروری  می باشد، کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ را برای بیشتر شدن عملکرد ریشه زایی و افزایش جذب عنصر های غذایی استفاده می کنند. این کودها به خاطر داشتن فسفر بالا در ابتدای  رشد  برای داشتن رشد و عملکرد بهتر ضروری هستند.

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

ترکیبات کود 10 52 10 چه تاثیری روی درخت هلو دارند:

یکی از مواد مغذی موجود در هلو پتاسیم می باشد،  این ماده می‌تواند باز و بسته شدن روزنه ها را تنظیم و در تولید نشاسته و قند برای سنتز سلول ها موثر است. فسفر موجود در آن  باعث طراوت و شادابی درخت های هلو می شود و ازت  در رشد بیشتر شاخه ها موثر است.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

 

نحوه مصرف کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

مقدار مصرفی کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو به صورت محلول پاشی ۳ الی ۵ کیلوگرم در هزار لیتر آب هر ۱۵ یکبار می باشد. کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ در بسته بندی ها و مقدارهای متفاوت تولید می شود.

نکاتی  برای استفاده از کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت هلو

دور از دسترس کودکان نگهداری شود. قبل استفاده و ترکیب با دیگر کودها ابتدا   در مقیاس کم استفاده شوددر جای خشک و خنک نگه داشته و ازتابش مستقیم نور خورشید دور باشد. در زمان استفاده حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید. کشاورزان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اشتراک گذاری