اسید هیومیک برای درخت انار

اسید هیومیک برای درخت انار

آخرین مقالات

اسید هیومیک برای درخت انار

درختان انار در طول سال در مناطق مختلف تولید گل  و میوه می کنند.  کوددهی کافی برای دستیابی به عملکرد بالا و افزایش اندازه و کیفیت میوه بسیار مهم است.  با این حال، برای تضمین تولید بیشتر میوه های با کیفیت برتر و همچنین سود برای پرورش دهندگان با مصرف کودهای مناسب تحقق می یابد.

درختان انار به کود هیومیک اسید به دلیل ترکیبات خاص نیاز دارند.

درختان انار به مواد مغذی زیادی مانند  نیتروژن، فسفر، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، گوگرد، آهن، منگنز، روی، مس و بور  برای عملکرد بهتر نیاز دارند.بهترین کود برای درختان انار اسید هیومیک است چرا با دارا بودن تمام مواد مغذی مورد نیاز باعث   رشد بهینه درختان انار  می شوند.

کود اسید هیومیک ظرفیت نگهداری آب در خاک را افزایش می دهد.

کود اسید هیومیک باعث حاصلخیزی خاک می شوند. همچنین ظرفیت نگهداری آب در خاک را افزایش می دهد و مواد مغذی ضروری مانند نیتروژن، فسفر، پتاسیم، ویتامین ها و پروتئین ها را به خاک اضافه می کند.

در مورد کودهای اسید هیومیک بیشتر بدانیم 

اسید هیومیک برای درخت انار

مقدار مصرف اسید هیومیک در درختان انار

برای درختان  3 ساله برای هر درخت انار 10 کیلوگرم اسید هیومیک برای عملکرد بهتر  باید مصرف شود. این مقدار هر سال افزایش می یابد و برای درخت 5 ساله باید 50 کیلوگرم اسید هیومیک استفاده شود..

اسید هیومیک مواد مغذی زیادی را برای انار فراهم می کند.

اسید هیومیک بهترین کود آلی و ارگانیک برای پرورش  درختان انار می باشد. . این یک کود آلی بسیار مغذی است و رشد درختان انار را تا حد زیادی تقویت می کند. در مقایسه با سایر کودهای آلی دارای سطح بالایی از میکروارگانیسم های زنده است که برای رشد بهینه گیاهان مورد نیاز می باشد.

اسید هیومیک  چگونه به رشد انار کمک کنند؟

اسید هیومیک مواد مغذی لازم انار را فراهم  و باعث رشد میوه های سالم و شیرین می شود.  همچنین  این  کودها باعث افزایش تولید گل و میوه در فصل آینده خواهند شد.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که کود فقط در صورت استفاده و  مقدار  صحیح  و اصولی عملکرد خوبی در گیاهان مختلف دارد. مصرف  بیش از حد  کودها حتی ارگانیک و آلی ممکن است باعث تولید بیش از حد برگ شود، حتی  رشد میوه را مختل کند یا باعث ریزش زودرس میوه شود.شما کشاورز و باغداران محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش  کودهای ارگانیک و سریع جذب شوک  با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید. سفارشات شما به صورت آنلاین هم پذیرفته می شود. 

اشتراک گذاری