اسید هیومیک برای درخت شلیل

تاثیر مصرف اسید هیومیک برای درختان شلیل

آخرین مقالات

تاثیر مصرف اسید هیومیک برای درختان شلیل

درختان شلیل از درختان زیبا و دارای میوه خوشمزه می باشد که در بسیاری از منازل و باغات رشد می کند. این درختان به صورت طولانی تا بیست سال میوه تولید می کنند.در این مقاله در مورد تاثیر یکی از بهترین کودهای طبیعی برای درختان شلیل با ما همراه باشید.

درختان شلیل برای رشد بهتر به کود ارگانیک  اسید هیومیک نیاز دارند.

درختان شلیل مانند هلو برای رشد بهتر  به کودهای ارگانیک و طبیعی  اسید هیومیک نیاز دارند که کوددهی اصولی باعث رشد و تولید مناسب آن می شود. این درختان همچنین به خاکی با زهکشی خوب و نور خورشید فراوان نیاز دارند.

مزایای کود دهی  درختان  شلیل  با اسید هیومیک چیست.

کود دهی درختان شلیل  با اسید هیومیک به تولید میوه بزرگ و با کیفیت کمک می کند و باعث تولید بیشتر محصول می شود.همچنین کوددهی درختان شلیل با این کودها مقاومت آنها در برابر بیماری ها و آفات  افزایش می دهد.

زمان کوددهی درختان شلیل با اسید هیومیک

درختان شلیل را به طور متوسط 2 الی 4 سال پس از کاشت کوددهی کنید.  اگر درختان شلیل جوان در طول فصل رشد کمی داشتند و به ندرت سبز شدند،  کوددهی را از بهار سال آینده شروع کنید. همچنین می توانید درختان شلیل را قبل شکوفه دهی کوددهی کنید، اما اگر در این زمان موفق به تغذیه درخت نشدید در تیرماه آن را کوددهی کنید.

اسید هیومیک برای درخت شلیل

در مورد کودهای اسید هیومیک بیشتر بدانیم 

سخن پایانی:

هنگام انتخاب بهترین کود برای درختان شلیل  باید چند نکته را در نظر بگیرید. سن درخت ، نوع خاکی که در آن کاشته شده است، همچنین در زمان کوددهی به دستورالعمل های درج شده روی بسته کودددهی نیز دقت کنید. درختان جوان نسبت به درختان بالغ به نیتروژن  بیشتری نیاز دارند، زیرا در حال رشد و توسعه سیستم ریشه خود هستند. یک کود متعادل و مناسب اسید هیومیک شوک برای درختان شلیل بسیار مناسب هستند. این کودها ضمن  توسعه سیستم ریشه ای باعث افزایش عملکرد درختان میوه نیز می شوند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر ونحوه مصرف این کود و زمان مصرف  کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید. کارشناسان ما شما به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد. 

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره