اسید هیومیک برای درخت صنوبر

تاثیر مصرف اسید هیومیک برای درختان صنوبر

آخرین مقالات

تاثیر مصرف اسید هیومیک برای درختان صنوبر

کوددهی مناسب و زمان کوددهی هم برای درختان صنوبر مهم است. زمانی که صنوبر به درستی و در مکان مناسب کاشته شود، رشد خوبی خواهد داشت.  در این مقاله در مورد تاثیر اسید هیومیک برای درختان صنوبر مطالبی بیان خواهد شد.

زمان کود دهی درختان صنوبر با اسید هیومیک

بهترین زمان برای کوددهی درختان صنوبر قبل از گسترش رشد جدید در اوایل بهار یا اردیبهشت می باشد.  کوددهی  اگر در اواخر فصل تابستان که هوا خشک تر است انجام شود، ممکن است گیاه تحت تنش خشکی به خوبی به کوددهی پاسخ ندهند.

 کوددهی درختان صنوبر با اسید هیومیک باعث تثبیت رنگ سبز آنها می شود.

کوددهی مناسب با کودهای ارگانیک اسید هیومیک باعث می شود رنگ سبز  آنها تثبیت شود. روش ایده آل برای تعیین کود مناسب  انجام آزمایش خاک برای تأیید اینکه خاک شما فاقد چه مواد مغذی می باشد.

در مورد کودهای فسفیت پتاسیم بیشتر بدانیم 

اسید هیومیک برای درخت صنوبر

امکان کوددهی درختان صنوبر در پاییز وجود دارد.

اگر کود دهی بهاره  درختان صنوبر را انجام ندادید نگران نباشید، زمان ایده آلی برای کوددهی گیاهان همیشه سبز در پاییز وجود دارد. چون درختان صنوبر معمولا نیازمند مواد مغذی هستند، تا زمانی که خاک مرطوب باشد، می توان از کودهای اسید هیومیک  در اواخر تابستان تا پاییز استفاده کرد. این کار  به درختان صنوبر کمک کند تا در زمستان زنده بمانند و در بهار سالم تر ظاهر شوند.

برای جلوگیری از سوختگی درختان صنوبر

برای جلوگیری از سوختگی کوددهی در زمستان یا خود را به طور منظم تا اواخر پاییز آبیاری کنید.

سخن پایانی :

کاشت درخت صنوبر در  خاک مرطوب می تواند باعث پوسیدگی ریشه یا سایر بیماری های مضر یا کشنده گیاه شود. بنابراین هنگام کاشت در گلدان  توصیه می شود از یک خاک گلدان با کیفیت و یک ظرف با سوراخ بزرگ استفاده کنید. اسید هیومیک برای درخت صنوبر ضروری است، علاوه بر آن می توانید از اسید هیومیک 20 لیتری شوک به منظور بهبود رشد این گیاه استفاده کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کودهای ارگانیک  با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری