اسید هیومیک برای درخت عناب

اسید هیومیک برای درخت عناب

آخرین مقالات

اسید هیومیک برای درخت عناب

اسید هیومیک برای درخت عناب باعث رشد متعادل آن می شود. همچنین مواد مغذی اصلی مورد نیاز گیاهان برای رشد برگ و کلروفیل آن تامین می کند. در این مقاله در مورد تاثیر اسید هیومیک برای درخت عناب مطالبی بیان می شود.

فواید  اسید هیومیک برای درخت عناب

افزایش رشد ریشه و تولید شکوفه ها، میوه ها و دانه ها

انجام   فتوسنتز و انتقال آب و مواد مغذی  در سرتاسر گیاهان

تقویت وگسترش رشد گیاهان

نحوه کوددهی درختان عناب با اسید هیومیک

در زمان کاشت عناب آن را کوددهی نکنید. پس از کاشت هر بهار 1 فنجان کود اسید هیومیک را به خاک زیر تاج درخت بپاشید.  هر چند روز یکبار بلافاصله پس از کاشت تا زمان استقرار و کوددهی  درختان عناب را آبیاری کنید. درختان بالغ به آبیاری کم نیاز دارند،  یک بار در ماه در شرایط خشک.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

اسید هیومیک برای درخت عناب

 استفاده از اسید هیومیک برای درختان عناب

اسید هیومیک را می توان در فواصل دو ماهه در طول فصل رشد استفاده کرد. تا زمانی که درخت تازه کاشته شده چندین ماه بعد کاشت کوددهی کنید. درختان عناب را در اواخر بهار کوددهی کنید. در حین کاشت استفاده از کود اسید هیومیک برای درخت عناب برای تسریع در امر باروری امری ضروری است.

اسید هیومیک در درختان عناب باعث بهبود خواص فیزیکی خاک می شود.

اسید هیومیک در درختان عناب علاوه برتقویت  ساختار خاک باعث  بهبود خواص فیزیکی خاک نیز می شود. همچنین به  بهبود   کیفیت و باردهی بیشتر  میوه عناب نیز کمک می کند.

سخن پایانی :

درخت عناب برای رشد به مکانی گرم و آفتابی نیازمند است. در زمان کاشت استفاده از کود اسید هیومیک برای درخت عناب می تواند در بهبود رشد آنان تاثیر بسزایی داشته باشد. کودهای ارگانیک اسید هیومیک شوک در بسته های  20 و 10 و 5 لیتری  موجود هستند.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری