اسیدهیومیک برای درخت پرتقال

اسید هیومیک برای درخت پرتقال

آخرین مقالات

اسید هیومیک برای درخت پرتقال

اسید هیومیک برای درخت پرتقال باعث افزایش جذب مواد مغذی گیاه، افزایش رشد ریشه و بهبود ساختار خاک می شود. اسید هیومیک را باعث پوشش بذر، محلول پاشی و نرم کننده خاک می شود. پرورش دهندگان  اسیدهای هیومیک را معمولا به صورت  پودر یا مایع استفاده می کنند.

اسید هیومیک کیفیت میوه درختان پرتقال را بهبود می بخشد.

استفاده از اسید هیومیک روی درختان پرتقال به طور موثری وزن میوه را افزایش می دهد، عملکرد را بهبود می بخشد. کیفیت میوه ها را بهبود می بخشد، رنگ و براقیت سطح مرکبات را افزایش می دهد.

اسید هیومیک ساختار خاکدانه را بهبود می بخشد.

اسید هیومیک یک ماده متخلخل است که می تواند ساختار خاکدانه را بهبود بخشد.  PH خاک را تنظیم می کند و به تعادل اسید و باز کمک می کند. باعث بهبود جمعیت میکروبی خاک می شود و برای رشد و تکثیر باکتری های مفید مناسب است.

فواید اسید هیومیک برای درختان پرتقال

افزایش سلامت  و رشد درخت

افزایش بنیه و  عملکرددرخت

کاهش هزینه تولید کنندگان

افزایش  جذب مواد مغذی  در گیاهان

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

اسیدهیومیک برای درخت پرتقال

اسید هیومیک میزان قند پرتقال را افزایش می دهد.

اسید هیومیک با عناصر کمیاب ترکیب  یا کلات می  شود و نسبت عناصر کمیاب را تنظیم می کند. همچنین با سنتز و عملکرد آنزیم ها را بر روی قند، نشاسته، پروتئین و ویتامین های مختلف اثر می گذارد. پلی ساکارید ها  را به قند محلول تبدیل کرده و میزان  نشاسته و قند  میوه پرتقال را افزایش می دهد.

سخن پایانی:

اسیدهیومیک برای درخت پرتقال یک ترکیب عالی  از مواد معدنی و مواد مغذی خاک می باشد که علاوه بر بهبود رشد به کارایی بهتر  درختان کمک می کند. همچنین از آبشویی مواد مغذی ضروری درخت مانند آلومینیوم، مس، آهن، منگنز و روی کمک می کنند. همچنین  مواد مغذی را برای استفاده گیاه در دسترس نگه می دارد. بااسید هیومیک با انجام عمل  کیلاسیون برای در دسترس بودن و جذب مواد مغذی مهم است. کودهای اسید هیومیک شوک در بسته های  بیست لیتری موجود می باشد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر وسفارش این کود ارگانیک  با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید. 

اشتراک گذاری