بهترین کود برای درخت فندق

بهترین کود برای درخت فندق

آخرین مقالات

بهترین کود برای درخت فندق

درختان فندق برای رشد و تولید بیشتر به مراقبت خاصی نیاز دارند، باید با استفاده از کودهای کامل در زمان‌های مناسب، درختان عناب را کوددهی کنید. کودهای کامل ده ایکس مواد غذایی مورد نیاز را در اختیار ریشه و سایر قسمت‌های درخت قرار دهند تا محصولات باکیفیتی تولید شود.

بهترین زمان برای کوددهی درختان  فندق

درختان فندق را در طول دوره رشد  با کودهای مایع اسید هیومیک  تغذیه کنید،  این کودهامیزان جوانه‌زنی و گل‌دهی درخت را افزایش می دهد و محصولات بیشتری تولید می شود. کوددهی درخت فندق قبل‌ از برداشت به تولید محصول کمک می کند. در اواسط فصل پاییز هم بهتر است از اسید هیومیک  برای مقاومت ریشه درخت فندق در برابر سرما و یخ‌زدگی  استفاده کنید.

 

بهترین کود برای درخت فندق

در مورد کودهای اسید هیومیک بیشتر بدانیم 

نحوه کوددهی درختان فندق

بهترین روش کوددهی برای درختان فندق به  روش آبیاری  می باشد، قبل از مصرف باید  کود با آب مخلوط شود، می‌توانید آن را به‌ صورت مستقیم به خاک درخت اضافه کنید تا مواد غذایی از طریق ریشه جذب درخت شوند.

مزایای کود شوک ده ایکس  برای درختان  فندق

 کود ده ایکس شوری  خاک را از بین ببرید و حاصلخیزی خاک را افزایش می دهد. این کود همچنین  کیفیت و سلامت محصولات راتضمین می کند. کودهای ده ایکس با کودهای دیگر قابل ترکیب شدن دارند و اختلالی در عملکرد ایجاد نمی کند.این کود ارگانیک سرشار از املاح و مواد مفیدی همچون فسفر، آهن، اسید هیومیک، پتاسیم، عصاره جلبک دریایی، نیتروژن، آمینواسید و… است و می‌تواند به خوبی تمام نیازهای درخت را برطرف کند.

سخن پایانی

بهترین کود برای درخت فندق را از فروشگاه‌های معتبر به صورت باکیفیت تهیه کنید. کود شوک ده ایکس  را به صورت مرغوب و با کیفیتی عالی خریداری نمایید، بهتر است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران باتجربه‌ شما را راهنمایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری