بهترین کود برای رشد سریع مرکبات

بهترین کود برای رشد سریع درخت مرکبات

آخرین مقالات

بهترین کود برای رشد سریع درخت مرکبات

در زمینه باغداری مرکبات و افزایش رشد و باردهی درختان مرکبات همواره رقابت بین همسایه های یک منطقه بیشتر از مبلغ درآمد از آن باغ اهمیت دارد. و این یک افتخار است که یک کشاورز نمونه بین یک منطقه در زمان کاشت یکسان باغات با هم چند برابر رشد سریعتر و باردهی بیشتر از سایر رقبا داشته باشد. ما این موضوع را کاملا درک میکنیم و معمولا کشاورزانی که به فرمول های کوددهی عالی دست میابند روش خود را به دیگر همسایه های خود بازگو نمیکنند. برتر بودن و بهترین بودن در یک جمع از خصوصیات بارز یک فرد موفق می باشد که نمیگذارد کسی به پای خود و باغات او برسد.

کود رشد سریع مرکبات

بهترین کود مخصوص مرکبات کود شوک ده ایکس می باشد که علاوه بر رشد سریع باعث کلفت شدن تنه درخت مرکبات ما میشود. علاوه بر این استفاده چند مرتبه ار کود شوک ده ایکس آمریکایی مخصوص مرکبات باعث افزایش گلدهی، باردهی و افزایش سایز میوه نیز می شود. رسیدگی زود هنگام میوه ها نیز از خصوصیات بارز شوک ده ایکس مخصوص مرکبات است.

مقدار مصرف کود شوک ده ایکس یک لیتری

از جمله کارهایی که بعد از استفاده از کود شوک 10x می توانیم بکنیم برای افزایش رشد و رسیدگی میوه درختان مرکبات به شرح زیر است. تقویت خاک: اگر بیش از حد از کود سفید استفاده کرده باشیم و یا از کود دامی نپوسیده خاک ما سفت و مسموم می شود و ریشه زایی در آن خاک به شدد افت می کند تنفس ریشه ها نیز به مشکل می خورد برای رفع این مشکل باید از کود اسید هیومیک شوک 95 درصد استفاده کنیم. هر بیست لیتری کود هیومیک 95 درصد شوک معادل 10 تن کود دامی پوسیده شده می باشد.

کود جلوگیری از سفت شدن زمین

داشتن برنامه غذایی مخصوص مرکبات : ما برای به حداکثر رسیدن رشد درختان مرکبات خود از کود شوک ده ایکس و اگر خاکمان سفت باشد همراه آن هیومیک اسید استفاده می کنیم ولی داشتن برنامه غذایی مناسب مخصوص مرکبات می تواند ما را از همه جهات نسبت به دیگر باغ ها قوی تر نمایش دهد. از دیگر کود های مخصوص مرکبات می توان به کود فروت ست ، کود آهن , کود پتاس بالا و … اشاره کرد که اگر می خواهید اطلاعاتتان نسبت به کود های اشاره شده بیشتر شود کافی است بر روی کلمه کلیک همان کنید.

کود آهن مخصوص مرکبات

کود مخصوص مرکبات

درختان مرکبات از سال سوم پس از کاشت معمولاً بارور می شوند، اما معمولاً بازدهی اقتصادی از سال پنجم به بعد به دست می آید. یک پرورش دهنده باید به سایر پیچیدگی های باردهی توجه کند. به عنوان مثال، درجه حرارت خاک: هنگامی که درجه حرارت خاک بالاتر از هجده است توصیه می شود به استفاده از کود فسفر بالا.

در مورد کود فسفر بالا بیشتر بدانیم.

نتیجه گیری در مورد کود مخصوص مرکبات :

برای فهمیدن بهترین کود برای رشد سریع درخت مرکبات ما این راز بزرگ را برای شما بازگو کردیم و استفاده از عناصر بالا 90 درصد کار را انجام میدهد و شما معجزه را در باغ خود خواهید دید. با این اقدام درب های بهشت بر روی باغ شما باز می شود و اما پیشنهاد ایرانکود برای ثبت سفارش و خرید و طرز استفاده دقیق کود های شوک نسبت به موقعیت جغرافیایی و سن درختان متفاوت است از بالای همین صفحه با کارشناسان خبره ایران کود در ارتباط باشید تا برنامه غذایی باغتان را به صورت حرفه ای، تجربی و علمی ( آخرین اطلاعات روز دنیا ) جلو ببریم.

اشتراک گذاری