تاثیر فروت ست بر روی درخت کیوی

تاثیر فروت ست بر روی درخت کیوی

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر روی درخت کیوی

درخت کیوی رشد سریعی دارد و در خاک های اسیدی عملکرد آن  بیشتر می باشد. میوه کیوی معمولاً در ماه شهریور و آبان آماده برداشت است. در برخی مناطق این درختان  تحت تاثیر  سرما اولیه پاییز قرار می گیرد. به همین علتمیوه های کیوی را زمانی برداشت کنید که هنوز سفت هستند اما دانه های سیاه دارند. این میوه ها را می توان تا شش هفته در یخچال نگهداری کرد.

زمان کوددهی درختان کیوی  با کودهای فروت ست

بهترین  زمان کوددهی درختان کیوی با کودهای فروت ست در فصل زمستان یعنی اواخر اسفند ماه است. پس از استفاده از کود، گیاه باید به اندازه کافی آبیاری شود. آبیاری بهتر است  در همان روز یا حداکثر روز بعد انجام شود.

نحوه کوددهی درختان کیوی با کودهای فروت ست

مقدار توصیه شده  کودهای فروت ست برای درختان کیوی (20 کیلوگرم در بوته)  است که کود  را در اطراف ناحیه ریشه گیاه کیوی بپاشید.کود را کاملا با خاک مخلوط کنید تا به ریشه ها منتقل شود.  مخلوط کردن کم آن با خاک زیر آن از باد کردن آن جلوگیری می کند و اطمینان حاصل می کند که می تواند تا ریشه ها برسد.کود فروت ست  باید هر سال در فصل زمستان قبل از شروع جوانه زدن گیاه، در اطراف گیاهان استفاده کنید

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

تاثیر فروت ست بر روی درخت کیوی

نکات کوددهی درختان کیوی با کودهای فروت  ست

 

گیاهان کیوی به کوددهی  حساس هستند و در صورت کوددهی زیاد ریشه آنها دچار سوختگی می شود. بنابراین  طبق دستورالعمل های درج شده روی بسته کوددهی را انجام دهید  تا به گیاه آسیب نرسد. در صورت آبیاری درختان کیوی، چند روز صبر کنید، سپس درختان را کوددهی کنید. کود دهی پس از بارندگی نیز  روش خوبی است تا درختان رطوبت کافی را دریافت کنند.

شما باغدار عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کود فروت ست شوک با ما در ارتباط باشید.

 

اشتراک گذاری