تاثیر فروت ست بر روی درخت گیلاس

تاثیر فروت ست بر روی درخت گیلاس

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر روی درخت گیلاس

کاشت درختان گیلاس نیاز به رسیدگی و مراقبت مداوم دارد. بسته به خاکی که در آن کاشته اید، نحوه کوددهی آن نیز متفاوت می باشد. درختان گیلاس کاشته شده در خاک مناسب با مواد مغذی فراوان معمولاً به کود اضافی نیاز ندارند. با این حال، اگر درختان  نیاز به تقویت دارند یا آزمایش خاک نشان دهنده کمبود موادمغذی در آنها باشد، بهتر  در بهار با یک کود متعادل آن را تغذیه کنید.

فواید کودهای فروت ست برای درختان گیلاس

کودهای فروت ست  حاوی ترکیبی از مواد مغذی هستند که  گیاهان برای رشد به آن نیاز دارند. این کودها رشد برگ‌های سرسبز و سبز را تقویت می‌کنند و  به رشد ریشه و تولید گل کمک می‌کنند، همچنین این کودها باعث  سلامت کلی گیاه  می شوند.

 

تاثیر فروت ست بر روی درخت گیلاس

بهترین زمان  کود دهی درختان گیلاس با کودهای فروت ست

بهترین زمان کوددهی درختان گیلاس با کودهای فروست معمولاً اوایل بهار است زیرا رشد جدید شروع می شود. هنگامی که درخت شروع به رشد برگ جدید و آماده شدن برای گلدهی و باردهی می کند، این کود مغذی آن  را تقویت می کند. یک کود دهی به موقع در بهار باعث ایجاد حداکثر محصول می شود.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

 

نحوه کوددهی درختان گیلاس با کودهای فروت ست

کود را به طور مساوی در اطراف پایه درخت پخش کنید تا به دور تاج ریشه درخت گسترش یابد. این منطقه جایی است که ریشه های تغذیه کننده قرار دارند و این ریشه ها مواد مغذی را از کود جذب کرده وبه اطراف گیاه منتقل می کنند.بعد کوددهی آبیاری کنید تا کودها به طور کامل جذب ریشه شوند.

باغداران و تولید کنندگان درختان میوه برای اینکه پایان فصل برداشت محصول خوبی داشت باشید و محصولات شما عاری از هر گونه آفات و کرم خوردگی باشد حتما کودهای ارگانیک شوک را در دستورالعمل کاشت خود  قرار دهید.

 

اشتراک گذاری