تاثیر فروت ست بر روی هندوانه

تاثیر فروت ست بر روی هندوانه

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر روی هندوانه

هندوانه در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری کشت می شود. میوه  شیرین و آبدار آن معمولاً قرمز تیره تا صورتی است و دانه های سیاه زیادی دارد، اگرچه امروزه انواع بدون دانه آن کشت می شود. این میوه برای اینکه شیرین باشد و رنگ مناسب خود را حفظ کند نیاز به رسیدگی مناسب دارد، یکی از انواع نیازهای هندوانه استفاده از کودهایی است که بتواند نیاز تغذیه ای آن را برطرف کند.

نحوه کوددهی هندوانه با کودهای فروت ست

کود دهی هندوانه معمولاً در زمان کاشت با استفاده از کوددهای فروت ست  در خاک انجام می شود. همچنین می توان از این کود در زمان آبیاری هندوانه نیز استفاده کرد. زمانی که میوه هندوانه در حال رسیدن 120 گرم کود فروست را در کنار هر بوته هندوانه قرار دهید.

تاثیر فروت ست بر روی هندوانه

فواید کودهای فروت ست برای هندوانه

 

کودهای فروت ست نه تنها برای محیط زیست مفید است، بلکه برای رشد بیشتر هندوانه ها  نیز مفید می باشد.همچنین این کود آلی خاک  را با دارابودن مواد مغذی  لازم برای رشد تقویت  می کند.کود فروت  به حفظ رطوبت در خاک کمک می کند، که در طول دوره های خشکسالی  مهم است. همچنین این کودها مقاومت گیاهان را در برابر آفات و بیماریها افزایش می دهد.

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم 

زمان  کوددهی هندوانه با کودهای فروت ست

قبل از کاشت هندوانه کود فروت ست را   به خاک اضافه کنید، این کود را ماهی یکبار در اطراف پایه گیاه بریزید.  به مقدار مناسب از این کود  استفاه کنید، زیرا مصرف بیش از حد آن به هندوانه آسیب می رساند. در صورت نیاز و طبق دستورالعمل مصرف کنید.

کشاورزان عزیز برای تولید بیشتر و بازدهی زیاد محصول می توانید از کودهای ارگانیک و نانو شوک برای کوددهی محصولات استفاده کنید. این کودها ضمن افزایش عملکرد ، باعث افزایش حاصلخیزی خاک نیز می شوند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات  بیشتر با شماره درج شده در همین  صفحه در ارتباط باشید.

 

 

اشتراک گذاری