تاثیر کود ۱۰xشوک بر موسیر

تاثیر کود ده شوک بر موسیر

آخرین مقالات

تاثیر کود ده شوک بر موسیر

موسیر یک سبزی فصل خنک است که در آفتاب کامل و خاک های حاصلخیز و با زهکشی مناسب بهتر رشد می کند. استفاده از این کود مغذی کامل تمام نیازهای تغذیه ای موسیر را تامین می کندو کیفیت آن به شدت افزایش می یابد. وجود مواد مغذی در  این کود به ویژه اسیدهای آمینه باعث مقاومت موسیر در برابر بیماری ها و آفات می شود.

زمان استفاده از کود کامل ده ایکس  شوک برای موسیر

کود کامل ده ایکس شوک سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی است که تمام مواد مغذی موردنیاز موسیر را تامین می کند. بهترین زمان برای کود دهی در فصل رشد موسیر به خصوص در زمان نمو گیاه است. علاوه بر این، هر زمان که گیاه موسیر با کمبود مواد مغذی مواجه شد، می توان از این کود برای تغذیه گیاه استفاده کرد.

نحوه کوددهی موسیر با کودهای ده ایکس شوک

قبل از کاشت موسیر  مقداری مواد آلی را در خاک قرار دهید. در اوایل بهار بعد کاشت موسیر در عمق 2 تا 4 سانتی  آن را با  کودکامل ده ایکس  بپوشانید و دوباره در اوایل تیرماه کوددهی را تکرار کنید و به طور منظم  گیاه  آبیاری شود تا از رشد مناسب اطمینان حاصل شود. مالچ پاشی می تواند به حفظ آب، کاهش علف های هرز و تامین مواد مغذی اضافی کمک کند.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

تاثیر کود ۱۰xشوک بر موسیر

ویژگی های  کود کامل ده ایکس برای موسیر

کود کامل ده ایکس شوک به صورت مایع و قابل استفاده به صورت آبیاری و محلول پاشی می باشد. ویژگی بسیار مفید این ماده   عدم سوختگی گیاه و کاهش شوری در خاک است. کشاورزان از این کود می توانند برای تغذیه موسیر و افزایش بهره وری آنها استفاده کنند.

 

کود کامل ده ایکس شوک مایع بوده و قدرت انحلال بسیار بالایی با آب دارد. با استفاده از این کود، ریشه موسیر حجیم شده و پوسیده نمی شود. همچنین این کود روند فتوسنتز را در گیاهان سرعت می بخشد.

 

اشتراک گذاری