تاثیر کود ۱۰xشوک بر کدو

تاثیر کود ده ایکس شوک بر کدو

آخرین مقالات

تاثیر کود ده ایکس شوک بر کدو

برای رشد سریع و تولید کدوهای بزرگ باید کوددهی این گیاهان منظم انجام شود. نحوه کود دهی مناسب کدو باعث می شود، در زمان مناسب به گیاهان مواد مغذی لازم داده شود. این گیاهان  از تولید میوه  و شاخ و برگ گرفته تا گلدهی و رسیدن میوه، به مواد مغذی نیاز دارند.

زمان کوددهی کدو با کودهای ده ایکس شوک

کوددهی کدو با کودهای ده ایکس در زمان کاشت آن انجام می شود تا گیاهان در طول رشد بتوانند از این کود مغذی در طول رشد استفاده کنند.  این کودمقاومت گیاه کدو  را در برابر کم آبی و شوری خاک افزایش می دهد و  شوری خاک را از بین می برد.

 

تاثیر کود ۱۰xشوک بر کدو

در مورد کودهای هیومیک اسید بیشتر بدانیم 

نحوه استفاده  از کود کامل ده ایکس شوک در گیاهان کدو

 از کود شوک ده ایکس  برای جلوگیری از ریزش گل ها و در نتیجه تولید محصولات بیشتر استفاده می شود. در روش محلول پاشی کود باید با آب مخلوط و سپس با مقدار مناسب روی قسمت های مختلف گیاه پاشیده شود. اما در روش های دیگر مثل استفاده همراه با آبیاری محلول را پس از رقیق کردن مستقیم به خاک اضافه می شود تا به سرعت از طریق ریشه جذب شود.

 

 

بنابراین می توانید از کود ده ایکس قبل کاشت و در زمان گلدهی نیز استفاده کنید تا پایان فصل برداشت خوبی داشته باشید.البته کوددهی  بیش از حد معمول باعث آسیب به کدو می شود و میزان  تولید را کاهش می دهد. کشاورزان عزیز جهت استفاده از کودهای ارگانیک شوک برای افزایش و بهره وری بیشتر محصول با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید. ایرانکود شرایط ویژه ای را برای شما عزیزان که سفارش غیر حضوری دارید خواهد داشت، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در همین صفحه ارتباط بگیرید. کارشناسان ما شما را به صورت رایگان راهنمایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری