جلبک دریایی برند جنریت - جلبک دریایی جنریت

جلبک دریایی جنریت و مزایای آن

آخرین مقالات

جلبک دریایی جنریت و مزایای آن

جلبک دریایی یکی از موثرترین مکمل ها برای باغداری و صنعت کشاورزی هستند.ز آنجایی که کشاورزی یک صنعت کاملاً پویا و در حال توسعه است. اکنون تقاضای زیادی برای مواد اولیه طبیعی و غنی از عناصر معدنی مفید وجود دارد. یکی از بهترین ماده های اولیه در این زمینه جلبک دریایی جنریت است. در ادامه به مزایا و کاربردهای این محصول اشاره شده است هم چنین در انتها به نحوه ی استفاده درست این محصول می پردازیم.

ترکیبات جلبک دریایی جنریت به رشد بهتر گیاهان کمک می کنند.

در جلبک دریایی ترکیباتی  وجود دارد که به رشد بهتر گیاهان کمک می کنند از مهمترین آنها می توان به اسید آلژنیک ، ویتامین ها ، اکسین ها ، جیبریلین و آنتی بیوتیک ها اشاره کرد. اثر جلبک دریایی در کشاورزی به دلیل ارزش غذایی بالای آن برای گیاهان و همچنین داشتن عناصر کمیاب اهمیت زیادی دارد.

جلبک دریایی جنریت در جوانه زنی و رشد گیاهان موثر است.

جلبک دریایی جنریت در جوانه زنی تا رشد گیاهان بسیار موثر است. همچنین مانند اسید گروه آمینه در مقاومت گیاه  نیز موثر است ماندگاری گیاه را زیاد می کند. اثر سموم دفع آفات را کاهش می دهد. خاک را مرغوب  و گیاه را بارور می‌کند.وو

جلبک دریایی جنریت رشد باکتریهای مفید خاک را افزایش می دهند.

جلبک های دریایی جنریت  حاوی چندین ترکیب خاص مانند پلی ساکاریدهای سولفاته هستند که می توانند رشد باکتری های مفید را افزایش دهند. از جلبک دریایی جنریت  برای تولید ید استفاده می شود. در حال حاضر ، مهمترین عصاره جلبکی که در مقیاس صنعتی استفاده می شود ، آلژینات ، آگار و کاراگینان می باشد.

در مورد کود جلبک دریایی بیشتر بدانیم 

اکسین و سیتوکنین جلبک دریایی در عملکرد گیاهان نقش مهمی دارد.

مهم ترین جنبه استفاده از جلبک دریایی برای گیاهان، وجود هورمون های گیاهی بسیار آن مانند اکسین، جیبریلین و سیتوکینین می باشد. همه این هورمون‌های گیاهی نقش مهمی در عملکرد گیاهان دارند. سیتوکنین  موجود در آن مسئول تقسیم سلول ، و همچنین رشد ، تمایز ، تولید کلروپلاست و همچنین ماده ای موثر در کاهش پیری هستند و در طول گلدهی نهال ها تعداد شکوفه ها را فزایش می دهند.

فواید جلبک دریایی در گیاهان

باروری خاک

تسریع  رشد ریشه

تحریک رشد گیاه

افزایش مقاومت و انرژی  گیاهان

جلبک دریایی جنریت دارای مقدار زیادی پتاسیم و ازت و اسید سولفوریک می باشد.

جلبکهای دریایی جنریت حاوی مقدار زیادی نمک پتاسیم و مقادیر قابل توجهی ازت و اسید سولفوریک هستند که سبب حاصل خیزی هرچه بیشتر خاک می شوند.همچنین استفاده از جلبک دریایی جنریت می تواند یک روش موثر برای افزایش بیشتر عملکرد خاک باشد.

جلبک دریایی جایگزین کودهای معدنی نمی شود.

 کود جلبکی  دریایی نمی تواند جایگزین کود معدنی شود. جلبک دریایی جنریت را می‌توان فقط به عنوان یک روش اضافی برای افزایش عملکرد خاک در نظرگرفت. همچنین افزودن جلبک دریایی  به خاک بیشترین تأثیر را در خاک‌های خوب کشت شده یا زمین های کشاورزی مرغوب دارد.  اگر به طور منظم از جلبک دریایی جنریت استفاده کنید،  وضعیت عمومی  گیاهان و همچنین رشد و نمو آنها بهبود می‌یابد.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

نحوه استفاده از جلبک دریایی در محصولات زراعی

 جلبک دریایی  به صورت اسپری کردن موثرترین روش استفاده  است. رشد گیاهان با استفاده از جلبک دریایی بهبود می بخشید. استفاده از جلبک های دریایی  در زمان گلدهی  گوجه فرنگی یا لوبیا باعث افزایش رشد آنها می شود و عملکرد و بازدهی محصول افزایش می یابد. برای گلدهی و باردهی بیشتر می توانید از کودهای جلبک دریایی  غلیظ استفاده کنید.

در پایان

که جلبک دریایی جنریت جوانه زنی بذرهای گیاهان را تسریع می کند هم چنین رنگ ، بو و عطر غنی تری را به گیاهان می بخشد و به گیاهان کمک می کند تا سالم تر باشند و کمبودهای خود را نظیر کمبود ویتامین ها و عناصر معدنی جبران کنند به عبارت دیگر به عنوان یک ماده مکمل برای گیاهان استفاده می‌شود.

کشاورزان عزیز می توانید جهت سفارش کود جلبک دریایی شوک با ترکیبات گیاهی و ارگانیک با کارشناسان ایرانکود در تماس باشید.

 

 

اشتراک گذاری