جلبک دریایی

کود جلبک دریایی شوک

آخرین مقالات

کود جلبک دریایی شوک

کود جلبک دریایی شوک  نوعی غذای گیاهی که از عصاره تازه جلبک دریایی تهیه می‌شود، این کود با دارا بودن مواد مغذی و محرک‌های زیستی  باعث رشد سالم گیاه می شود. این کود ارگانیک و طبیعی را می توان جایگزین کودهای شیمیایی کرد.  مواد مغذی موجود در جلبک های دریایی شامل  مس، روی، آهن، کلسیم و پتاسیم و همچنین ید می باشد، در نتیجه می توان از جلبک دریایی به عنوان یک منبع بسیار غنی دارای مواد ضروری و مورد نیازی گیاهان نام برد.

کاربرد کود جلبک دریایی شوک در کشاورزی

کود جلبک دریایی شوک  در بارور شدن بیشتر و با کیفیت تر و همچنین مقاومت بالاتر درختان و گیاهان نقش بسزایی دارد و همچنین یک کود آلی و قوی در زمین های کشاورزی و زراعی می باشد. این کود  مقدار بسیار زیادی فیبر دارند که وجود فیبر در این گیاهان موجب شده است که رطوبت حفظ شده در خاک مورد نیاز تاثیر بسزایی  در رشد گیاهان داشته باشد.

جلبک دریایی

 

در مورد کود جلبک دریایی بیشتر بدانیم 

فواید کود جلبک دریایی شوک

تحریک ریشه زایی قلمه ها  و افزایش آن

افزایش درصد جوانه زنی بذر

افزایش سطح برگ گیاه

افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی

جذب بهتر مواد مغذی و افزایش راندمان تولید

 

ترکیبات کود جلبک دریایی شوک

ترکیبات کود جلبک دریایی شوک مانند

۱.۵درصد ازت، ۲ درصد فسفر، ۴ درصدپتاسیم، ۱.۲درصد منیزیم، ۱.۹درصد کلسیم، ۱.۸درصد گوگرد، تمامی هورمون های گیاهی، انواع هیدرات های کربن، ۶.۲درصد پروتئین، ۲.۴درصد چربی، ۲۲ درصد انواع مواد آلی

بنابراین کودهای جلبک دریایی شوک را میتوانید به راحتی در محصولات کشاورزی استفاده کنید. این کودها دارای ترکیبات ارگانیک و طبیعی هستند نه تنها آسیبی به گیاهان وارد نمی کنند بلکه برای محیط زیست نیز محیط هستند. شما کشاورزان عزیز می توانید این کود نانو را از طریق ارتباط با کارشناسان ما سفارش و استفاده کنید.

اشتراک گذاری