خرید آرد جو

خرید آرد جو

آخرین مقالات

خرید آرد جو

آرد جو  جز آرد غله ای  باستانی است که هزاران سال پیش  کشت می شده و حتی در برخی فرهنگ ها به عنوان ارز استفاده شده  است. قدیم نان جو نسبت به نان گندم مصرف بیشتری داشت و بیشتر مردم مایل بودند از نان جو استفاده کنند. نان جو خواص بسیار زیادی دارد و می تواند از بروز بسیاری از بیماری‌‌ها جلوگیری کند. اما امروزه آرد گندم نسبت به آرد جو بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر نان‌‌هایی که مصرف می کنیم از آرد گندم تهیه شده است.

تهیه آرد جو در مصارف مختلف

آرد جو  که به آن آرد مالت نیز می گویند نوعی آرد است که از آسیاب کردن دانه های جو به صورت پودر ریز تهیه می شود.  اولین روش در تهیه آرد جو  تمیز کردن و حذف هرگونه ناخالصی از دانه های جو است. سپس جو تمیز برشته می شود تا طعم و رنگ آن بهتر شود. پس از برشته شدن، دانه های جو با استفاده از دستگاه آسیاب تجاری آسیاب می شوند.

تفاوت اصلی بین آرد جو و آرد معمولی

تفاوت اصلی بین آرد جو و معمولی در نوع دانه ای است که از آن تهیه می شود – آرد جو از دانه های جو تهیه می شود، در حالی که آرد معمولی معمولا از گندم تهیه می شود. آرد جو یکی از آردهای غلات اصلی است که حاوی گلوتن می باشد است، گلوتن  آن نسبت به گندم کمتر است.  آرد جو اغلب از دانه کامل جو تهیه می شود، این آرد همه منظوره معمولاً با حذف سبوس و جوانه آن تصفیه می شود.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

خرید آرد جو

خرید بهترین آرد جو

 خرید بهترین نوع آرد جو معمولا از هر مراکزی قابل خرید نیست، بهتر است از مراکز فروشی تهیه کنید که با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروش می رسد.

 

خواص آرد جو

آرد جو دارای خواص زیادی می باشد،  مواد غذایی تهیه شده از آرد جو برای سلامتی انسان‌‌ها بسیار مفید هستند. آرد جو در قیاس با آرد گندم از املاح معدنی و مقدار فیبر بالایی تشکیل شده است. بنابراین می تواند به تنظیم قند خون بسیار کمک کند.آرد جو سرشار از ویتامین‌‌ها و مواد معدنی مفید است که همگی برای سلامت انسان‌‌ها بسیار ضروری است. این آرد همچنین در پیشگیری در بسیاری از بیماری‌‌ها مانند سرطان و دیابت  مفید است.

 

اشتراک گذاری