خرید آرد ذرت

خرید آرد ذرت

آخرین مقالات

خرید آرد ذرت

آرد ذرت پودری ریز است که از آسیاب کردن دانه های ذرت خشک (ذرت) به دست می آید. آرد ذرت به طور طبیعی بدون گلوتن است،  اما لطیف و پر از طعم ذرت می باشد.

نحوه  تهیه آرد ذرت

آرد ذرت از دانه های ریز آسیاب شده ذرت تهیه می شود. بیشتر آرد ذرت از ذرت زرد خشک شده تهیه می شود که نوعی فرورفتگی کوچک در بالای هسته دارد. زمان آسیاب  پوسته بیرونی سخت را از دانه‌های کامل ذرت جدا می‌کنند، سپس با غلتک‌های فلزی  آسیاب دانه‌ها به صورت پودر ریز استفاده می‌کنند. این آرد  حاوی مواد مغذی و فیبر بیشتری است، اما ماندگاری کمتری دارد.

 

خرید آرد ذرت

کاربرد  آرد ذرت در آشپزی

به عنوان یک آرد بدون گلوتن، برای پخت استفاده می شود. همچنین برای تهیه نان و کیک  از آن نیز استفاده می شود.

فواید آرد ذرت

 امصرف آرد ذرت سبب می شود تا قند خون کاهش یابد. بنابراین استفاده از این نوع در پیشگیری از دیابت در افراد موثر است.  آرد ذرت فیبر  بالایی دارد،  لذا با استفاده و مصرف روزانه از این آرد مشکلات مربوط به یبوست و اختلال در کار سیستم گوارشی در شما ایجاد نمی شود. همچنین استفاده از آرد ذرت احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را تا حد قابل توجهی کم می کند.

 در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

 

 

خرید آرد ذرت

  آرد ذرت کاربردهای بسیار زیادی دارد، اما بهتر است از مراکز معتبر تهیه  کنید، خصوصا اگر به صورت عمده قصد خرید دارید از این مراکز می توانید بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

 آرد ذرت نسبت به آردهای دیگر مصرف کمتری بین عموم مردم دارد، چون اکثرا از خواص زیاد آن اطلاع ندارند، این آردها در درمان اکثر بیماری ها از جمله انواع بیماری های مزمن موثر است. بهتر است در برنامه غذایی روزانه خود از این آرد استفاده کنید.

اشتراک گذاری