خرید کود باردهی برای درخت سیب

خرید کود باردهی برای درخت سیب

آخرین مقالات

خرید کود باردهی برای درخت سیب

اگر مایل هستید  پایان فصل محصول زیادی را برداشت کنید باید از کودی استفاده کنید که ضمن باردهی مناسب درختان سیب ساختار خاک و حاصلخیزی آن را افزایش دهد.  بهترین کودی که در درختان میوه استفاده می شود، کودی است که از اول رشد درختان تا انتهای رشد محصول  در آن اثرات مضری نداشته باشد.

کودهای ارگانیک برای باردهی درختان سیب

دو کود اسید هیومیک شوک و کود کامل ده ایکس شوک توانایی استفاده از اول فصل رشد تا نزدیکی برداشت محصول را دارند و با کارایی فوق العاده خود سبب می شوند تا عملکرد محصول افزایش یابد. مصرف کود اسید هیومیک و کود کامل ده ایکس شوک می توانید درختان سیب را در مقابل همه آفت‌‌‌‌‌‌ها  و بیماری‌‌‌‌‌‌ها و کمبود مواد مغذی حفط نماید. کود ده ایکس شوک همه مواد مغذی که برای رشد درختان سیب لازم است را در دل خود دارد.  با یک بار استفاده از این کود خاک به خوبی اصلاح می شود و غنی از مواد مفید می شود.

خرید کود باردهی برای درخت سیب

 

کود اسید هیومیک شوک یکی از کودهای باردهی درخت سیب

 

 اسید هیومیک شوک مایع می تواند جذب عنصرهای معدنی خاک را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد و همه مواد مغذی توسط ریشه درخت را به بهترین نحو به قسمت‌‌‌‌‌‌های مختلف آن برساند. بنابراین نیازهای غذایی همه اندام‌‌‌‌‌‌های مصرفی به خوبی تامین می شود. اسید هیومیک شوک سبب می شود تا خاک تقویت و آب و عنصرهای غذایی به سادگی از بین لایه‌‌‌‌‌‌های خاک عبور  کنند و جذب گیاه شود.

بنابراین برای انتخاب کود مناسب برای باردهی درختان میوه ، انتخاب اول شما بی شک کودهای نانو و ارگانیک اسید هیومیک است چون این کودها نه تنها عملکرد درختان را افزایش می دهد بلکه در حاصلخیزی و حفظ ظرفیت نهگداری آب نیز موثر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری