سیلیکات پتاسیم شوک

سیلیکات پتاسیم شوک

آخرین مقالات

سیلیکات پتاسیم شوک

 استفاده از کود سیلیکات پتاسیم شوک در انواع محصولات زراعی مانند جو، گندم، برنج، نیشکر، خربزه، انگور، خیار و گیاهان زینتی رایج است. بیماری‌های قارچی یکی از عوامل مهم آسیب رساندن به محصولات کشاورزی و از بین بردن ارزش غذایی آن‌ها است. کود سیلیکات پتاسیم شوک  در پیشگیری از بیماری‌های قارچی در محصولات کشاورزی کمک زیادی  می کند.

فواید کود سیلیکات پتاس  شوک

بهبود فتوسنتز  در گیاهان
کاهش اثرات منفی آلومینیوم، سدیم و منگنز
طعم و ماندگاری بهتر
تقویت تولید مثل  با بهبود گرده افشانی و افزایش باروری

اثر سیلیکات پتاسیم شوک و محصولات ارگانیک

کود سیلیکات پتاسیم شوک را می‌توان در محصولات کشاورزی ارگانیک استفاده کرد. این کود یکی از منابع تامین سیلیکون و پتاسیم زمین‌های کشاورزی و همچنین محصولات آن‌ها می‌باشد.  برای کنترل بیماری‌های گیاهی و به عنوان نرم‌کننده خاک از نظر ریز مغذی های پتاسیم و سیلیکون در خاک‌های کشاورزی کاربرد دارد.

سیلیکات پتاسیم شوک

در مورد کودهای سه بیست بیشتر بدانیم 

اثر سیلیکات پتاس شوک برای مقاومت گیاهان نسبت به خشکی

سیلیکات پتاس یکی از بهترین عناصر برای تولید گل و گیاهان زینتی با ساقه و برگ فراوان  است که رشد این گیاهان و گلدهی آن‌ها را تسریع می‌کند. سیلیکون به عنوان محافظ برای مقاومت گل‌ها و گیاهان در برابر خشکی استفاده می‌شود.

استفاده از کود سیلیکات پتاس  شوک برای انواع درختان میوه

سیلیکات پتاس  یک عنصر ضروری برای رشد گیاه است،  باعث جذب پتاسیم در گیاه می‌شود و ترکیب این دو عنصر باعث مقاومت گیاهان و برگ‌ها در برابر شرایط محیطی می‌شود.

 

 

بنابراین کود سیلیکات پتاسیم به افزایش کارایی فتوسنتز گیاهان کمک می‌کند. همچنین این کود باعث  کاهش احتمال پوک شدن در پسته می‌شود.این کود برای درختان انگور و گیاهان زینتی به عنوان مکمل اصلاح کننده خاک بسیار مفید است.این محصول یکی از کودهای مفید در فرآوری محصولات زراعی از جمله برنج است که فواید آن در رشد برنج به اثبات رسیده است.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره