میزان مصرف کود 20 20 20 برای هر درخت انگور

قیمت کود سه بیست مایع

آخرین مقالات

قیمت کود سه بیست مایع

کودهای سه بیست باعث اضافه نمودن مواد معدنی و آلی به خاک می شوند تا گیاهان بتوانند با استفاده از مواد مغذی کود ها رشد و بار دهی خوبی  داشته باشند. کودهای سه بیست شوک مایع نانو و طبیعی هستند و هیچ گونه مواد ناخالصی برای گیاهان ندارند و به صورت کاملا طبیعی هستند.

بهترین نوع کود سه بیست مایع

کود های سه بیست مایع، دارای درجه بندی کیفی هستند چرا که میزان مواد معدنی در آن ها متفاوت است. اگر مواد معدنی و آلی در کود سه بیست مایع بیش از حد مجاز باشد، سبب می شود آسیب به گیاهان می شود. بهترین کود سه بیست مایع، دارای مواد معدنی با اندازه گیری بسیار دقیق است و میزان مواد مخلوط داخل آن دارای توازن کامل است و این امر سبب شده است تا گیاهان، با استفاده از بهترین نوع کود سه بیست مایع بتوانند رشد بسیار خوبی داشته باشند.

قیمت کود سه بیست مایع

در مورد کودهای سه بیست بیشتر بدانیم 

نحوه استفاده از کود سه بیست مایع

برای استفاده از کود سه بیست مایع در  گیاهان باید  در هر یک لیتر آب نصف قاشق غذا خوری کود سه بیست مایع حل کنید. لازم به ذکر است که اگر میزان کود بیش از حد مجاز باشد، سبب می شود مواد مغذی زیادی وارد خاک شوند و موجب آسیب رسیدن به گیاهان شود. برای استفاده از کود سه بیست مایع،  آن را با آب به اندازه کافی مخلوط کنید و در هنگام آبیاری گیاه، بجای آب از محلول بدست آمده استفاده نمایید.

 

ترکیبات کود سه بیست مایع

کود سه بیست مایع دارای سه عنصر اصلی فسفات، ازت و پتاسیم است که هر کدام، سهم 20 درصدی کود مایع سه بیست را دارند.چهل درصد دیگر کود سه بیست، شامل مواد معدنی از جمله منگنز، روی، آهن و بورات است که سبب رشد بسیار خوب گیاهان می شود و می توان از آن ها برای تقویت گیاه های آپارتمانی و خانگی و به دلیل وجود مواد معدنی، حتی در مزارع نیز استفاده نمود.

قیمت  کود سه بیست مایع

 کود های سه بیست مایع دارای درجه های کیفی هستند؛ این امر سبب شده است که قیمت کود های سه بیست مایع متنوع باشد.  قیمت کودهای سه بیست مایع، شوک هم به صرفه تولید کشاورزی و هم اینکه کارایی خوبی در محصولات دارد.

اگر برای گیاهان خود، قصد خرید کود خوب دارید، بهترین گزینه برای شما کود سه بیست مایع شوک می باشد. برای خرید کود سه بیست مایع شوک با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری