قیمت کود کامل برای پسته

قیمت کود کامل برای پسته

آخرین مقالات

قیمت کود کامل برای پسته

پسته یکی از محبوب ترین و مقوی ترین  درختان آجیلی محسوب می شود که علاوه بر خوش طعم بودن، دارای خواص درمانی بسیار زیادی است، علاوه بر آن، پسته های کشور ما بسیار با کیفیت هستند و مقدار انبوهی از آن ها صرف صادرات می شوند. همانطور که می دانید، همه گیاهان برای رشد نیاز به خاک خوب و مقوی دارند. ولی امروزه به دلیل کشت و کشاورزی بی رویه باعث ازبین رفتن   مواد مقوی خاک  شده است. درخت پسته نیز برای رشد نیاز به خاک بسیار مقوی دارد تا بتواند محصول خوبی را تولید کند. کودهای قوی و مناسب برای درختان بارده موجب رشد بهتر درخت می شوند.

کود قوی برای رشد درخت پسته

 درختان پسته در صورتی می توانند محصولات خوبی تولید می کنند، به کودهای مقوی و مغذی نیاز دارند. این کودها دارای ترکیبات طبیعی هستند برای رشد و نمو بهتر آنها مناسب هستند ازجمله کودهای ارگانیک و قوی پسته کودهای مایع شوک هستند. کشاورزان می توانند به راحتی از این کودها استفاده کنند، چون آسیب زا برای گیاهان نیستند.

 

قیمت کود کامل برای پسته

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

 

عوامل موثر  بر روی قیمت کود پسته

 پسته برای رشد نیاززیادی به کود دارد و اگر کود آن مرغوب باشد می تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد. اما بسیاری از کشاورزان، برای کمتر شدن هزینه کود و افزایش سود، بجای استفاده از کود های شیمیایی از کود های حیوانی استفاده می نمایند و این امر سبب بروز مشکلات بسیار زیادی برای سلامتی درخت می شود. بهترین کود برای درختان پسته، کود های ارگانیک  هستند. قیمت کود و نحوه عرضه محصول توسط واسطه گران نیز می تواند بر قیمت پسته تاثیر گذار باشد.

 

اگر کشاورز یا  دارای باغات درختان پسته هستید، باید  برای آن که بتوانید محصول بیشتر و با کیفیت تری داشته باشید، حتما نکاتی را مدنظر داشته باشید.  مهم ترین نکته ای که می بایست برای کشت درخت پسته رعایت شود،  کود دهی به آن است. درختان پسته نیاز به کود دهی زیادی دارند تا بتوانند محصولات زیاد و خوبی را تولید نمایند. برای خریداری و استفاده کود برای درختان پسته، با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره