مقدار مصرف کود مرغی برای درخت گردو

مقدار مصرف کود مرغی برای درخت گردو

آخرین مقالات

مقدار مصرف کود مرغی برای درخت گردو

کود مرغی یک اصلاح کننده خاک می باشد که  در مقایسه با سایر کودها دارای نیتروژن، پتاسیم، فسفر و کلسیم بیشتری هستند و غنی از مواد آلی می باشند. افزودن مواد آلی به خاک باعث افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک و بهبود ساختار خاک می‌شود. در این مقاله در مورد مصرف کود مرغی برای درختان گردو آشنا می شوید.

درختان گردو در اوایل فصل با کود مرغی تغذیه شوند.

درختان گردو  برای حداکثر اندازه میوه در اوایل فصل به رطوبت و تغذیه مناسب خاک نیاز دارند. کود آلی مرغی را از طریق  برگ  برای درختان گردو استفاده کنید. برای بررسی دقیق میزان کوددهی درختان حتما از آزمایش خاک استفاده کنید. آزمایش برگ  درختان گردو بهتر  روی شاخ و برگ  های سالم اواسط تابستان انجام شود .

نحوه کوددهی گردو با کودهای مرغی

کودهای مرغی را بهتر است در زیر طوقه و حدود 0.5 متر بیشتر  از آن اضافه  شوند که  جذب سریعی داشته باشد، چون  زمانی که گردو در  عمق 10 سانتی متری کشت می شود بیش از 37 درصد ریشه های سطحی گردو آسیب می بیند.با استفاده از ادوات کشاورزی نیز می توان کوددی در درختان گردو انجام داد.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

مقدار مصرف کود مرغی برای درخت گردو

سخن پایانی:

در استفاده از مقدار مصرف کود مرغی برای درخت گردو بهتر کود مرغی را می‌ توان در ترکیب با مواد خام غنی از کربن مانند ضایعات سبز، کاه یا چوب کمپوست کرد. کودهای مرغی شوک دارای ترکیبات مفید و آلی برای درختان گردو می باشد که جذب سریعی دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کودهای مرغی  با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره