کود برای چین دوم یونجه

کود برای چین دوم یونجه

آخرین مقالات

کود برای چین دوم یونجه

یونجه از جمله گیاهان گل‌دار  است که خواص دارویی زیادی دارد. این گیاه به‌ عنوان مهم‌ ترین خوراک دام شناخته‌ شده است.  در حال‌ حاضر کودهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تقویت گیاهان‌تان بهره بگیرید اما توجه داشته باشید کود مناسب یونجه باید کودی انتخاب شود که ضمن بهره وری بالا ، کیفیت محصول را نیز افزایش دهد، کود اسید هیومیک شوک دارای این خصوصیت می باشد.

روش  مصرف کود هیومیک اسید برای چین دوم یونجه

کوددهی یونجه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،  باید از ابتدای کاشت تا زمان برداشت، کار تغذیه رسانی آن را به‌ طور اصولی انجام دهید. هر چقدر بیشتر از رشد گیاه یونجه بگذرد، نیاز آن به املاح مغذی بیشتر خواهد شد. بنابراین استفاده  از کودهای کامل همچون  اسید هیومیک  تمام کمبودهای موجود  این گیاه را برطرف می کند.

کود برای چین دوم یونجه

نحوه مصرف اسید هیومیک برای چین دوم یونجه

 هیومیک اسید برای چین دوم یونجه را می‌توانید با استفاده از روش محلول پاشی و آبیاری  استفاده کنید. کود مورد نظر را با استفاده از آب  رقیق کنید تا سوختگی ریشه و برگ ایجاد نشود. در روش محلول پاشی کود برای چین دوم یونجه آن را به صورت پاشش با سمپاش روی تمام قسمتهای یونجه استفاده کنید.  در روش آبیاری کود اسید هیومیک را به  صورت مستقیم پای گیاه یونجه بریزید تا از طریق ریشه جذب شود.

در مورد کودهای هیومیک  اسید بیشتر بدانیم

مزایای مصرف کود هیومیک اسید کود برای  چین دوم یونجه

اسید هیومیک مقاومت گیاه یونجه در برابر سرما و گرما را بسیار افزایش می‌دهد، همچنین این نوع کودها  باعث ریشه زایی بیشتر در یونجه می شوند و از خشک شدن ریشه جلوگیری می کند. هیومیک اسید جزو بهترین و مفیدترین کود برای چین دوم یونجه به حساب می‌آید و از  پژمردگی و از بین رفتن گیاهان جلوگیری می کند.این محصول طبیعی  شوری خاک را از بین  می برد و  سبزینگی گیاه یونجه را افزایش می‌دهد و زمان برداشت محصول را بسیار کوتاه‌تر می‌کند. این کود فوق العاده مغذی تمام ناخالصی‌ها و مواد شیمیایی مضر موجود در خاک از بین  می برد.

شما کشاورزان عزیز می توانید برای بهره گیری از این کود طبیعی و فاقد ناخالصی با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری