کود بنت قنسول

کوددهی گیاهان بنت قنسول

آخرین مقالات

کوددهی گیاهان  بنت قنسول

گیاهان بنت قنسول یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی که شرایط نگهداری بسیار ساده‌ای دارد،. این گیاه مانند دیگر گیاهان برای رشد و گل‌دهی به تغذیه مناسب احتیاج دارد و شما باید از کودی برای آن استفاده شود  که بتواند تمام نیازهای موجود را تامین نماید.  کود شوک ده ایکس  یکی از مغذی‌ ترین کودهایی است که می‌توانید با استفاده  از آن این گیاهان کامل تر رشد خواهند کرد. این کود آمریکایی سرشار از املاح و مواد مغذی نظیر آهن، پتاسیم، منیزیم، عصاره جلبک دریایی، فسفر، بور، کلسیم، هیومیک اسید، اسید فولیک و نیتروژن است و هیچ گونه ضرری مانند کودهای شیمیایی نخواهد داشت.

کود شوک ده ایکس  برای بنت قنسول

کود ده ایکس شوک خواص فوق‌ العاده‌ای دارد که می‌تواند شادابی بنت قنسول را افزایش دهد و مانع از پژمردگی آن می شود. این کود بی‌نظیر به‌ صورت مایع تولید می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌ صورت آبیاری یا محلول پاشی استفاده کنید.

زمان کوددهی گیاهان بنت قنسول با کود ده یکس شوک

کود ده ایکس شوک باید در زمان مناسب برای افزایش گلدهی و رشد بهتر آن انجام شود.  جذاب کمک می کند. بهتر است این گیاهان در زمان رشد فعال آنها کوددهی شود. همچنین می توانید زمان رشد گیاهان از این کود استفاده کنید.

در مورد کودهای کود فسفر بالا بیشتر بدانیم 

کود بنت قنسول

مزایای کود شوک 10 ایکس برای بنت قنسول

کود ده ایکس شوک در بنت قنسول تمام باکتری‌های مضر  را از بین می‌برد و از پوسیدگی  ریشه  جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش ظرفیت نگهداری آب خاک می شود. این کودها تمام آفات و بیماریها را نابود و تمام نیاز  گیاهان را بر طرف می کنند.

 

 

سخن پایانی

در صورت داشتن گیاهان آپارتمانی زیبا باید فراموش نکنید که کود مناسب و مقدار لازم را برای گیاهان استفاده کنید. برای سفارش کود شوک ده  ایکس با بالاترین کیفیت ممکن می توانید به راحتی توسط  شماره درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری