کود سه بیست 20 20 20

کود سه بیست 20 20 20

آخرین مقالات

کود سه بیست 20 20 20

 گیاهان برای رشد و تکثیر به کود های مغذی نیاز دارند، کودهای سه بیست دارای  مواد مغذی متعادل هستند که  از طریق خاک  در اختیار گیاه قرار می گیرد.  کود سه بیست  باعث افزایش رشد و باروری خاک و در نتیجه بهبود کیفیت گیاه می‌شود.  از دیگر مزایای این کودها تجزیه و جذب آسان است.

کودهای سه بیست دارای ریز مغذی بصورت کلات است.

کودهای سه بیست  دارای عناصر ریز مغذی به صورت کلات و قابل جذب برای انوع گیاهان است که گیاهان کمبود مواد مغذی خود را می توانند با مصرف این کود تامین کنند.  علاوه بر این کود سه بیست باعث افزایش عملکرد و کیفیت گیاه می شود.

 

 

کود سه بیست 20 20 20

کود سه بیست برای تمام محصولات زراعی قابل استفاده است. 

کود های سه بیست  برای تمامی محصولات زراعی قابل استفاده است.این کود  باعث مسمومیت یا برگ سوزی در گیاهان نمی‌شود. چرا که فاقد کلر است. همچنین محدودیتی برای استفاده در خاک شور نیز برای این کود وجود ندارد.

کودهای سه بیست هر دو هفته یکبار استفاده می شود. 

 کودهای سه بیست هر دو هفته یک بار در فصل بهار و تابستان که گیاهان به اندازه کافی رشد کرده باشد،  یک سوم یا دو قاشق چای‌خوری استفاه شود. این کود برای گیاهان آپارتمانی و کاکتوس‌هایی که اندازه کوچکی دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد، در این گیاهان به صورت اسپری و محلول پاشی استفا ده می شود.

در مورد قیمت کودهای سه بیست بیشتر بدانیم 

کودهای سه بیست باعث شادابی و طراوت برگ گیاهان می شود. 

 کودهای  سه بیست باعث شادابی و طراوت برگ‌های گیاهان می‌شود. با مصرف کود سه بیست روی  ساقه و برگ گیاه تنفس سلولی  گیاه کامل  می شود. کود سه بیست از ریزش برگ‌ها و میوه‌ها جلوگیری میکند و سبب افزایش باردهی می‌شود.

کودهای سه بیست باعث مقاومت گیاهان به تنش محیطی می شود.

استفاده از  کودهای سه بیست  در فصل رویشی باعث مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی  می شود.مصرف این کود در زمان میوه دهی باعث زود رسی  میوه ها شده و علاوه براین طعم و کیفیت میوه را نیز افزایش می‌دهد. کود سه بیست باعث افزایش  شاخه و برگ  گیاهان و میوه می‌شود و از زمان کاشت بذر تا رسیدگی کامل  می توان از آن استفاده کرد.

کودهای سه بیست محلول در آب هستند 

کود های سه بیست  محلول در آب هستند  و به راحتی می توان در تمامی سیستم‌های آبیاری  به صورت محلول پاشی و آبیاری از آن استفاده کرد.کود سه بیست قابلیت جذب بالایی دارد و  توسط گیاه جذب و استفاده می‌شود. کودهای سه بیست به دلیل نانو بودن به طور کامل استفاده می شوند.  با توجه به حداقل پسماند این کودها  باعث شوری خاک نمی‌شود.

کودهای سه بیست شوک ارگانیک و قابلیت جذب بسیار بالایی دارند، بنابراین به طور کامل در گیاهان مصرف می شوند و دچار آبشویی خاک نمی شوند. همچنین این کودها به راحتی در دسترس محصولات زراعی و درختان قرار می گیرد و ضرری برای محیط زیست ندارند. شما کشاورز و تولید کننده گرامی جهت کسب اطلاعات و مشاوره می توانید با کارشناسان کشاورزی ما با سابقه  کودی بیش از 15 سال در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری