کود سیاه برای درختان

کود سیاه برای درختان میوه

آخرین مقالات

کود سیاه برای درختان میوه

کود سیاه از کودهای مغذی مورد استفاده در کشاورزی و باغداری می باشد که برای رشد در ختان بسیار مفید است. این کود همچنین باعث رشد بهتر درختان میوه می شود.  در این مقاله در مورد  فواید کودهای سیاه برای درختان میوه بیان می شود.

زمان کاشت درختان میوه از کود سیاه استفاده کنید.

 زمانی که تازه درخت را کاشته اید می توانید از کود سیاه استفاده کنید. چون در این زمان خاک بهتر می تواند مواد مغذی موجود در کود را جذب نماید. این کود همچنین  به مدت بسیار طولانی در خاک باقی بماند و گیاه را تغذیه کند. البته می توانید از کود سیاه   قبل از کاشتن درخت انجام نیز استفاده کنیددادتا خاک  حاصلخیز تر شود.

فواید کود سیاه برای درختان میوه

رشد و باروری و سر سبزی درختان میوه

محافظت از درختان در برابر تنش های محیطی

افزایش حاصلخیزی و بهبود ساختار خاک

نحوه استفاده از کود سیاه برای درختان میوه

 قبل استفاده از کود سیاه بهتر است تا آن را با آب مخلوط نمایید تا به یک محلول رقیق تهیه شود.  سپس به بخش های مختلف گیاه اسپری کنید.همچنین کودسیاه را به طور مستقیم و با روش آبیاری نیز استفاده کنید و هر زمان  که خواستید آن را به خاک اضافه کنید. کود سیاه برای درختان

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

تعیین مقدار مصرف کود سیاه برای درختان میوه 

 مقدار مصرف کود سیاه برای درختان میوه  اهمیت زیادی دارد. عوامل مهم  تعیین کننده مقدار مصرف کود سیاه  برای درختان میوه   مقدار آبیاری،نوع و جنس خاک ، سن و سال درخت، کمبودهای خاک.  در استفاده کود سیاه برای درختان میوه زیاده روی نکنید. در سال تنها 2 بار نیاز است که از کود سیاه برای تغذیه درختان استفاده نمایید.

کود سیاه باعث رشد زیاد ریشه درختان میوه می شود.

کود سیاه باعث رشد  و بهبود درختان میوه می شود. این کود همچنین به باعث شکوفه دهی زیاد  و میوه دهی زیاد پس از بالغ شدن درختان میوه  می شود. کود سیاه باعث تنظیم متابولیسم و سایر فرآیندهای درون درخت می شود.

 سخن پایانی :

کود سیاه برای درختان  میوه فواید بسیاری دارد. کودهای سیاه برند شوک به دلیل نانو و طبیعی بودن برای دذختان میوه نه تنها آسیبی و ضرری ندارد بلکه برای محیط زیست نیز مفید می باشد. همچنین کود سیاه شوک به راحتی جذب گیاهان می شود و دوام طولانی در آنها دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کودها با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید

اشتراک گذاری