کود کامل شوک 10x برای به لیمو

کود کامل شوک ده ایکس برای گیاهان به لیمو

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای گیاهان به  لیمو

گیاهان به  لیمو برای کاشت و رشد مناسب به مواد مغذی ضروری نیاز دارد، از جمله کودهایی که این مواد مغذی را  برای گیاهان تامین می کند، کودهای  کامل ده ایکس شوک می باشد. درختان لیمو باید کودهایی را مصرف کنند که دارای نیتروژن متعادل و مناسب می باشد.

زمان استفاده از کود ده ایکس شوک  برای گیاهان به  لیمو

در زمان کاشت گیاهان به  لیمو از کودهای ده ایکس شوک استفاده کنید.  درختان لیمو  را باید چهار بار در سال کوددهی شوند. بهتر است در فصل سرد سال که گیاهان در خواب هستند آنها را کوددهی نکنیم، چون باعث آسیب به ریشه گیاهان می شود.

کود کامل شوک 10x برای به لیمو

نحوه کوددهی گیاهان به لیمو با کودهای ده ایکس شوک 

روش محلول پاشی نیز یکی از روش‌های مورد استفاده برای کوددهی گیاهان  به‌لیمو با کود کامل شوک  ده ایکس  است. در این روش کود را با آب رقیق کنید، سپس در گیاهان استفاده کنید. همچنین می توانید آن را  قسمت‌های مختلف گیاه اسپری کنید.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

مزایای استفاده از کود کامل شوک ده ایکس  برای به‌لیمو

افزایش مقاومت گیاهان به تنش های خشکی

افزایش کوددهی گیاهان

افزایش خجم ریشه

از بین بردن آفات و بیماریها

افزایش حاصلخیزی خاک

کود کامل شوک ده ایکس  برای  گیاهان به لیمو علاوه بر اینکه ساختار خاک را بهبود می بخشد، باعث افزایش تولید این داروی گیاهی نیز می شود. کودهای ده ایکس با توجه به طبیعی بودن و بدون ناخالصیها به طور کامل جذب گیاهان می شود.کشاورزان و تولید کنندگان گیاهان داویی می توانید از این کود دارای ترکیبات نانو برای گیاهان خود به راحتی استفاده کنید و از نحوه  عملکرد صددرصدی  این کود مطمئن باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید این کود با شماره درج شده در همین صفحه با کارشناسان ما  در بخش فروش در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری