کود کامل شوک 10x برای درخت مورت

کود کامل شوک ده ایکس برای درخت مورت

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای درخت مورت

درخت مورت که با نام مورد نیز شناخته می‌شود، درختچه‌ای بسیار زیبا است که خواص درمانی فراوانی را دارد. بسیاری از افراد اقدام به کاشت این درختچه در حیاط منزل خود می‌کنند. یکی از بهترین کود برای رشد و تقویت  این درخت  کود کامل شوک ده ایکس  می باشد.

نحوه کوددهی درخت مورت با کودهای ده ایکس شوک

برای کوددهی درختان مورت  باید یک قاشق چای خوری (5 میلی لیتر) کود  ده ایکس را با 4 لیتر  آب مخلوط و برای هر بوته استفاده کنید. برای گیاهان کوچکتر به نسبت کمتر استفاده شود.

زمان کوددهی مورت با کودهای ده ایکس شوک اوایل بهار است.

بهترین دزمان برای کوددهی مورت باکودهای ده ایکس شوک اوایل بهار است، زمانی که برگ های جدیدروی درخت رشد می کند.کوددهی خیلی زود، قبل از اینکه درخت آماده دریافت مواد مغذی  شود، می تواند به ریشه ها آسیب برساند.همچنین استفاده از این کودها درست قبل از بارش باران هم زمان خوبی است. در غیر این صورت، پس از پخش کود، باید به خوبی آبیاری کنید.چون خاک اشباع به  انتقال مواد مغذی به سیستم ریشه درخت کمک می کند.

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم 

کود کامل شوک 10x برای درخت مورت

کود ده ایکس شوک مواد مغذی بیشتری را به مورت انتقال می دهد.

کودهای ده ایکس شوک مواد مغذی بیشتری را به خاک محل کاشت مورت انتقال می دهند، چون این کودها به طور طبیعی تجزیه می شود و  مواد مغذی را با غلظت کمتری نسبت به سایر  کودها در خاک آزاد می کنند.

فواید کودهای ده ایکس شوک برای مورت

کودهای ده ایکس شوک  به رشد اندام ها و شاخ و برگ های جدید و  بهبود شکوفه دهی درختان مورت  کمک می کند، اما همیشه دقت داشته باشید بیش از حد این درختان  را کوددهی نکنید. درخت به انرژی و مواد مغذی کافی برای گلدهی  نیاز دارد  داریم نیاز دارد و برای این کار باید از مقادیر مناسب کودهای ده ایکس  استفاده شود.

سخن پایانی:

استفاده از کودهای ده ایکس شوک برای همه گیاهان از جمله مورت به آسانی انجام می شود، بنابراین شما کشاورز و باغدار محترم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید

اشتراک گذاری