کود کامل شوک 10X برای زعفران

کود کامل شوک ده ایکس برای زعفران

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای زعفران

روش‌های زیادی برای تقویت کردن گیاه زعفران وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده کردن از کود کامل شوک ده ایکس  برای زعفران اشاره کرد، این کود موجب محصول دهی و عملکرد زیاد زعفران می شود.

کود ده ایکس شوک برای زعفران

برای افزایش حاصلخیزی خاک وافزایش تولید زعفران می‌توان از کود شوک 10x استفاده کنند که تمامی مواد مغذی و مورد نیاز گیاه زعفران را تامین می کند. همچنین این کود باعث بهبود ساختار خاک می شود.

بهترین زمان برای استفاده از کود ده ایکس برای زعفران

 کود کود کامل شوک  ده ایکس برای زعفران را باید در زمان آماده‌سازی زمین  در فصل بهار و قبل‌ از شخم زدن برای تقویت و اصلاح ساختار خاک استفاده کرد.  همچنین بعد از شخم زدن و قبل‌ از کاشت زعفران می‌تواند از کود شوک برای تقویت خاک بکار برد.

کود کامل شوک 10X برای زعفران

کود ده ایکس شوک باعث تقویت بوته زعفران می شود.

کود ده ایکس زعفران تمامی کمبودهای غذائی خاک مورد استفاده و بوته زعفران را به‌خوبی جبران می  کند. همچنین این کود به دلیل داشتن  مواد مغذی لازم  برای تقویت پیاز زعفران بکار می رود.  به طوریکه باعث جلوگیری زردی برگهای آن می شود.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

فواید کود ده ایکس شوک برای زعفران

فعال شدن آنزیم های موجود در خاک

افزایش ریشه زایی و گسترش آن در خاک

مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی

سخن پایانی :

کشاورزان با استفاده از کود شوک ده ایکس می‌توانند تمامی املاح و مواد مورد نیاز برای رشد گیاه را در اختیار آن‌ها قرار بدهند و تمامی کمبودهای گیاه را به خوبی جبران کنند  تا هیچ‌گونه اختلالی در فرآیند رشد گیاه نتواند ایجاد شود.

شما کشاورز عزیز  توجه داشته باشید که با استفاده از کود کامل شوک ده ایکس ضمن جلوگیری از رشد علفهای هرز ، باعث افزایش عملکرد آن نیز می شوید.

اشتراک گذاری