کود کامل شوک 10x برای زیتون

کود کامل شوک ده ایکس برای زیتون

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای زیتون

درختان زیتون برای رشد خوب نیازی به کوددهی با کودهای مناسب دارند، یکی از بهترین کودهای مفید برای رشد و عملکرد مناسب زیتون استفاده از کودهای ده ایکس شوک می باشد.

کوددهی درختان زیتون با کودهای ده ایکس شوک تولید میوه را افزایش می دهد.

کودهای ده ایکس شوک از بهترین کودهای مایع برای درختان زیتون می باشند، چون این کودها خاک را مرطوب نگه می دارد و  احتمال تولید میوه را افزایش می دهد. همچنین این کود باعث افزایش کمیت و کیفیت میوه زیتون می شود. همچنین درختان زیتون باید هر  سال یکبار توسط  کودهای ده ایکس شوک کوددهی شوند.  اگر درخت زیتون علائم کمبود مواد مغذی  را نشان نداد و رشد سالم داشت، معمولاً نیازی به کود دهی  ندارد.

 زمان مصرف کود ده ایکس شوک برای درختان زیتون

کود مایع ده ایکس شوک را می توان در بهار برای درختان زیتون استفاده کرد. کود را نزدیک تنه درختان نریزید،  زیرا این کار میزان توانایی جذب ریشه های درخت را محدود می کند،، بعد کوددهی به خوبی آبیاری کنید. در زمستان نیازی به کود دهی  درختان زیتون نیست، زیرا در این زمان درخت شما کمترین رشد را دارد.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

کود کامل شوک 10x برای زیتون

فواید کودهای ده ایکس برای درختان زیتون

بهبود  گلدهی درختان زیتون
تقویت مواد مغذی موجود در درختان زیتون
بهبود تشکیل میوه
غلبه بر استرس  و تنش های محیطی

کودهای ده ایکس شوک باعث افزایش عملکرد زیتون می شوند.

استفاده از یک کود آلی مانند کودهای ده ایکس باعث ذخیره بیشتر مواد غذایی در خاک می شود. همچنین این کودها باعث افزایش عملکرد درختان زیتون می شوند.این کودها به دلیل ارگانیک و نانو بودن در استفاده بیش از حد در درختان زیتون خطر کمتری دارند.

نحوه کوددهی درختان زیتون با کودهای ده ایکس شوک

درختان زیتون را با کود مایع  ده ایکس شوک  هر دو هفته یک بار در آب آبیاری کود داده می شوند. برای این کار 25-15 میلی لیتر از کود را با 5 لیتر آب مخلوط کرده وسپس کودهی کنید، بعد کوددهی  درخت زیتون را به میزان لازم آبیاری کنید.

سخن آخر:

کشاورزان و باغداران محترم  با استفاده از کود کامل شوک می‌توانید مقاومت ریشه گیاهان خود را در برابر تنش هایی  همچون کم‌ آبی، خشکی و شوری خاک افزایش بدهید و از پوسیدگی  ریشه گیاه  جلوگیری کنید. 

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره