کود کامل شوک 10x برای سنجد

کود ده ایکس شوک برای سنجد

آخرین مقالات

کود ده ایکس شوک برای سنجد

کوددهی  درختان سنجد با کودهای ده ایکس نه تنها به رشد کامل درخت  با تولید گل های بزرگ و معطر و برگ های سالم کمک می کند، بلکه باعث افزایش عملکرد سنجد نیز می شود.

بهترین زمان کوددهی درختان سنجد اوایل بهار است.

استفاده از کود ده ایکس قبل کاشت درختان سنجد اولین گام کوددهی این درختان است، لازم است  در بهار با فاصله 1.8 تا 3 متر از هم درختان را  بکاریم  و برای فصل اول به خوبی آبیاری کنید. بهترین زمان برای کود دهی سنجد اوایل بهار هر سال است. 56.5 گرم کود ده ایکس با توجه به سن درخت  استفاده کنید .

فواید کودهای ده ایکس برای درختان سنجد

تقویت درختان سنجد و افزایش کیفیت میوه درختان

افزایش رشد و جلوگیری از پژمردگی درختان

 افزایش حاصلخیزی خاک

در مورد کودهای هیومیک اسید بیشتر بدانیم 

استفاده از کود ده ایکس شوک در آغاز جوانه زنی درختان سنجد

 استفاده از کود ده ایکس شوک برای سنجد در هنگام آغاز جوانی زنی برای جبران کمبودهای مواد غذایی و مغذی آن اهمیت دارد.  استفاده از این کود می‌توانید تمامی کمبودها و نیازهای درخت سنجد را به‌خوبی برطرف نماید. یکی دیگر از زمان‌های لازم برای کود دهی درختان سنجد با استفاده از کود و شوک 10x قبل ‌از برداشت میوه سنجد است؛  این زمان  باعث افزایش رشد و اندازه میوه سنجد می شود.

کود کامل شوک 10x برای سنجد

نحوه استفاده از کود ده ایکس شوک  برای سنجد

کود ده ایکس شوک به‌صورت مایع در درختان سنجد استفاده می شود،  از این کود به روش آبیاری مقداری کود را با  آب مخلوط نمایید، سپس در قسمت سایه انداز درخت استفاده کنید.  روش محلول پاشی نیز یکی دیگر از روش‌های استفاده از کود ده ایکس  شوک برای درختان سنجد است که روی  شاخه و برگ درخت  اسپری می شود.

مزایای استفاده از کود ده ایکس برای درختان سنجد

افزایش مقاومت سیستم ایمنی

مقاومت درختان سنجد در برابر کم آبی

افزایش تولید و عملکرد محصول

سخن پایانی :

با توجه به اینکه کودهای ده ایکس شوک طبیعی هستند، یرای کارایی محصول و افزایش عملکرد در پایان برداشت مفید است. این کود ضمن اینکه اثرات مضری برای گیاهان ندارد بلکه برای محیط زیست هم فواید زیادی دارد .

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره