کود کامل شوک 10x برای سیب

کود کامل ده ایکس شوک برای سیب

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس شوک برای سیب

کود کامل ده ایکس شوک به علت داشتن ترکیبات مغذی تمام نیاز تغذیه ای سیب را تامین می کند و از آن‌ در برابر آسیب‌ها و تنش‌های محیطی محافظت  می کند. در این مقاله در مورد فواید این کود برای سیب با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از کود شوک ده ایکس  برای سیب

برای تغذیه صحیح  و تقویت درختان سیب از کودی استفاده کنید که دارای اثر بخشی زیادی  برای افزایش تولید و مرغوبیت درختان سیب  داشته باشد. کود شوک  ده ایکس از  کامل‌ترین کودها  برای درختان سیب است؛ چرا که دارای تمامی عناصر ضروری و مورد نیاز برای رشد درخت سیب است و قادر است  به بهترین شکل ممکن تمامی نیازهای خاک و گیاهان را به‌خوبی تامین کند.

کود کامل شوک 10x برای سیب

چرا باید از کود شوک ده ایکس  برای تقویت درختان سیب 

کود کامل شوک ده ایکس  به‌علت داشتن مواد مغذی فراوان برای تقویت ساختار خاک درختان سیب بسیار مفید است. این کود با داشتن مواد مغذی و آلی فراوان در افزایش حاصلخیزی و بهبود کیفی خاک بسیار مفید است. بنابراین استفاده از این کود برای درختان سیب بیشترین رضایت برای خریداران ایجاد می کند.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

مزایای استفاده کردن از کود شوک ده ایکس برای سیب

کود شوک ده ایکس دارای عناصر ضروری همچون نیتروژن، فسفر، پتاسیم، آهن، کلسیم و بسیاری از مواد مغذی دیگر است. نیتروژن ازجمله عناصر مورد نیاز سیب  است که استفاده از آن در ابتدای فصل رشد گیاه موجب رویش برگ‌ها و گلدهی گیاه می‌شود. فسفر  موجود در آن منجر به افزایش گلدهی و ریشه زائی زیاد گیاه می‌شود،همچنین کود شوک ده ایکس دارای عنصر کلسیم است که موجب شکوفه‌ دهی ، افزایش کیفیت محصول و انبارداری، استحکام و جلوگیری از له شدن و پوسیدگی  میوه سیب می‌شود.

سخن پایانی :

کشاورزان و باغداران عزیز  با استفاده کردن از این کود می توانند خاک زمین خود را اصلاح کنند، همچنین این کود باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط ریشه گیاه می شود، همچنین هیومیک اسید موجود در این کود باعث از بین رفتن نمک خاک می شوند.

اشتراک گذاری