کود کامل شوک 10x برای عناب

کودشوک ده ایکس برای عناب

آخرین مقالات

کودشوک ده ایکس برای عناب

عناب بومی کشور چین است که به‌عنوان میوه‌ای خوشمزه در بین مردم شناخته می‌شود.کود شوک ده ایکس یکی از بهترین انواع کودهای که می‌تواند تمامی نیازهای غذایی و ضروری درختان را برطرف کند. در این مقاله در مورد کود ده ایکس برای عناب مطالبی بیان می شود.

کوددهی منظم درختان عناب با کود ده ایکس برای  تولید میوه مرغوب

رشد درختان میوه ممکن است خاک را دچار کمبود مواد مغذی کند، بنابراین کوددهی منظم با کودهای ده ایکس شوک نه تنها به سالم ماندن آن کمک می‌کند، بلکه میوه‌های خوشمزه‌تر و مرغوب تولید می شود.

نحوه کوددهی عناب با کودهای ده ایکس شوک

در سال اول رشد از کود دادن به عناب خودداری کنید. همچنین اگر سال قبل درخت را هرس کردید، نباید آن را کوددهی کنید. درختان بیمار را کوددهی نکنید، بهتر است قبل کوددهی آزمایش خاک برای تعیین دقیق مقدار کوددهی  انجام شود.

در گرمای تابستان درختان عناب را با کود ده ایکس کوددهی نکنید.

در گرمای تابستان درختان عناب را کوددهی نکنید، چون باعث رشد بیشتر از حد آنها قبل شروع فصل زمستان می شود و خاک خشک

به خوبی کود را جذب نمی کند. بهتر است کوددهی را اوایل فصل سرما انجام دهید.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 
کود کامل شوک 10x برای عناب

کودهای ده ایکس شوک مواد مغذی لازم درختان عناب را برای تولید میوه مرغوب فراهم می کنند.

 استفاده از کود ده ایکس شوک با مواد مغذی کامل تمام نیاز درختان عناب را تامین و برای  رشد برگ و تولید میوه و گلدهی مناسب است. همچنین این کود آب و مواد مغذی  را در سرتاسر بخشهای مختلف گیاه منتقل می کند.

درختان عناب را چگونه با کودهای ده ایکس شوک کوددهی کنیم

طبق دستورالعمل درج شده روی بسته کوددهی عمل کنید، درختان عناب را بیش از حد کوددهی نکنید، بهتر است با توجه به سن یا قطر تنهمقدار لازم کود را تعیین کنید. کود ده ایکس را در اطراف پایه درخت کنید به طوری که با تنه درخت تماس پیدا نکند. د.

سخن پایانی :

کود ده ایکس شوک  تأثیرات بی‌نظیری را نیز بر روی خاک و درختان مختلف دارد و اگر که به‌صورت درست استفاده شود، حاصلخیزی خاک را افزایش می دهد و موجب اصلاح ساختار خاک نیز می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کودهای ده ایکس شوک با شماره درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره