کود کامل شوک 10x برای نارنگی

کود کامل شوک ده ایکس برای نارنگی

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای نارنگی

نارنگی از جمله میوه‌های مغذی و پر خاصیت هستند که با مراقبت لازم و کوددهی مناسب بهترین محصول را تولید خواهد کرد. در این مقاله در مورد نحوه کوددهی نارنگی با کودهای ده ایکس شوک با ما همراه باشید.

بهترین زمان استفاده  از کود کامل شوک ده ایکس  در درختان نارنگی

یکی از بهترین زمان‌ها برای کوددهی درخت نارنگی استفاده از کود کامل شوک ده ایکس در زمان  کاشت درخت نارنگی است، چون استفاده از این کود برای نارنگی در این زمان می‌تواند موجب تقویت خاک و گیاه شود. همچنین از این کود می توان در زمان میوه دهی این درختان استفاده کرد.

کوددهی درختان نارنگی  با کودهای ده ایکس در پاییز باعث رشد آنها می شود.

بهتر است در زمان‌های غیرفعال و خواب درختان  مرکبات (مثلاً در ماه‌های پاییز و زمستان)  کوددهی که باعث رشد یا فعالیت آنهامی شود، انجام ندهید. بهتر است درختان مرکبات بالغ فقط در طول بهار و تابستان یک بار کوددهی شوند.

کود کامل شوک 10x برای نارنگی

نحوه استفاده از کود کامل شوک ده ایکس  برای نارنگی

کودهای ده ایکس شوک را می توان  به روش محلول پاشی در درختان نارنگی استفاده کرد، مقداری از آن را با آب مخلوط کنید تا مخلوط یکنواختی را به دست بیاورید. سپس آن را مصرف کنید.   با توجه به اینکه کودهای ده ایکس شوک غلظت زیادی را دارد و شما جهت استفاده باید حتما آن را با مقداری آب مخلوط کنید و سپس مورد استفاده قرار بدهید تا به‌خوبی بتوانید تمامی کمبودهای غذایی گیاهان را تامین شود..

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

فواید استفاده از کود کامل شوک ده ایکس  برای نارنگی

انحلال پذیری زیاد آن

افزایش باردهی درختان  نارنگی

اصلاح و بهبود ساختار خاک

از بین رفتن علفهای هرز

استفاده از کود کامل شوک ده ایکس  برای درختان نارنگی بسیار  مفید است و موجب بهبود فرایند فتوسنتز در گیاه می‌شود و شادابی و سرسبزی درختان را افزایش می دهد. این کود نانو دارای ترکیبات خالص و طبیعی می باشد که آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره