کود کامل شوک 10x برای نخود فرنگی

کود کامل ده ایکس شوک برای نخود فرنگی

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس شوک برای نخود فرنگی

نخود فرنگی گیاهی یک ‌ساله است که سرشار از مواد مغذی و معدنی است و دارای خواص و فواید زیادی است. کود کامل ده ایکس  برای نخود فرنگی یکی از بهترین کودهای موجود در بازار است که تمامی مواد غذایی و عناصر ضروری برای رشد و پرورش نخود فرنگی را به‌طور کامل دارا است. دارند و استفاده از این کود به ‌تنهایی می‌تواند تمامی نیازهای ضروری نخود فرنگی را به‌خوبی تامین کند.

ترکیبات مفید کود ده ایکس شوک برای نخود فرنگی

 ‌مواد مغذی و معدنی موجود در کود ده ایکس شامل  این کود شامل فسفر، پتاسیم، فولیک اسید، اسید هیومیک، آهن، آمینواسید، کلسیم، بور و جلبک دریایی  که تمام این این مواد نیازهای خاک و گیاهان را به‌خوبی تامین می کنند.  وجود عناصر فسفر و پتاسیم برای رشد و تقویت نخود فرنگی بسیار ضروری است.

کود کامل شوک 10x برای نخود فرنگی

زمان کوددهی نخود فرنگی با کود ده ایکس شوک 

در ابتدای فصل رشد نخود فرنگی و زمانی 6 سانت رشد کرده باشد، آنها را یک بار با یک کود مایع ده ایکس شوک کوددهی کنید. این کود جهت تقویت رشد نخودفرنگی و غلاف های آن مفید است. زمان بعدی کوددهی همزمان با آبیاری انجام دهید.

فواید  کود کامل ده ایکس شوک  برای نخود فرنگی

افزایش مقاومت نخود فرنگی در برابر شرایط نامساعد محیطی مانند کم آبی و خشکی و شوری خاک

افزایش میزان باردهی محصول

اصلاح ساختار خاک و حاصلخیزی خاک

بهبود فرایندفتوستنز در نخود فرنگی

سخن پایانی :

کودهای کامل و ارگانیک ده ایکس شوک ضمن افزایش تولید بیشترمحصول باعث بهبود ساختار خاک نیز می شود.تولید کنندگان محترم می توانند این کودها را به صورت مایع در انواع گیاهان اسنفاده کنید. این کودها به دلیل ترکیبات ارگانیک و غیر شیمیایی به سرعت جذب گیاهان می شوند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. شما می توانید سفارشات خود را از طریق ارتباط با کارشناسان ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری