کود کامل شوک 10x برای هندوانه

کود کامل شوک ده ایکس برای هندوانه

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای هندوانه

 یکی از بهترین روشها  برای افزایش کیفیت و باردهی بوته هندوانه، استفاده از انواع کودهای مغذی و کامل است که با دارا بودن تمامی عناصر مغذی مورد نیاز  هندوانه  کمبودهای این میوه را در طول رشد به‌ خوبی حفظ می کند. در این مقاله در مورد اثر کود ده ایکس شوک بر روی هندوانه مطالبی بیان می شود.

کودهای ده ایکس شوک برای کیفیت بالا هندوانه موثر است.

استفاده از کودهای ده ایکس شوک که تامین کننده مواد مغذی متعادل و مناسب می باشد، می تواند مواد مغذی اصلی  و هم عناصر ریز مغذی را تامین کند. این کود همچنین  برای بازدهی بالا و کیفیت خربزه بسیار مهم است. همچنین کودهای ده ایکس به علت دارا بودن  فسفر برای رشد  اولیه محصول مهم هستند و رشد  آن را تضمین می کند.

کودهای ده ایکس را می توان برای هندوانه به صورت هفتگی نیز مصرف کرد.

می توان تا زمانی که هندوانه به مرحله گلدهی می رسند ، هر هفته با کودهای ده ایکس کوددهی شوند.  بهتر است طبق دستورالعمل های روی بسته کوددهی عمل کنید. بعد گلدهی در طول فصل رشد هم  از این کود استفاده کنید.

 

کود کامل شوک 10x برای هندوانه

کودهای ده ایکس شوک را می توان به صورت پخش کردن در منطقه ریشه هندوانه استفاده کرد.

کود ده ایکس شوک را می توان به صورت پخش کردن در منطقه ریشه استفاده کرد، همچنین می توان این کود را در قسمت سایه پای بوته های هندوانه نیز پخش کرد. این کودها چون غلیظ هستند بهتر قبل مصرف با آب رقیق شوند، سپس استفاده شود.

در مورد کودهای آهن بیشتربدانیم 

نحوه کوددهی هندوانه با کودهای ده ایکس شوک

در زمان کوددهی هندوانه با کودهای ده ایکس دقت کنید  کود با برگ ها تماس پیدا نکند. برگها حساس هستند و ممکن است به آنها آسیب برسد، بعد کوددهی به خوبی  آبیاری کنید تا ریشه ها بتوانند به راحتی مواد مغذی را جذب کنند.  همچنین می توانید کود ده ایکس را زمانی که اولین برگها ظاهر شدند  و پس از گلدهی گیاهان استفاده کنید.

سخن پایانی :

با توجه به اینکه هندوانه از محصولاتی است که آب زیادی را مصرف می کند، بنابراین استفاده از کودهای ده ایکس در مصرف آب این محصول صرفه جویی می کند و کارایی آن را نیز افزایش می دهد. شما کشاورز عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید، همچنین می توانید با شماره درج شده در همین صفحه ارتباط بگیرید.

اشتراک گذاری