کود کامل شوک 10x برای گردو

کود شوک ده ایکس برای گردو

آخرین مقالات

کود شوک ده ایکس برای گردو

درخت گردو جزو درختانی است که  اگر به‌خوبی پرورش داده شود و تمامی مواد مغذی و مورد نیاز برای رشد درخت گردو به‌طور کامل تامین شود، بازدهی خوبی خواهد داشت. کود شوک ده ایکس یکی از بهترین انواع کودهای موجود در بازار است که می‌تواند تمامی کمبودها و نیازهای غذائی درختان گردو را به‌خوبی جبران کند.

بهترین زمان استفاده از کود شوک ده ایکس  برای گردو

بهترین زمان‌ برای کوددهی درختان گردو با کود های ده ایکس شوک درزمان کاشت نهال و قبل از رسیدگی درختان گردو است.  چون استفاده از کود کامل شوک برای گردو در این زمان می‌تواند مقاومت درخت گردو را به‌شدت افزایش دهد و باعث شود که درختان گردو عملکرد بسیار بهتری را داشته باشند.

کوددهی درختان گردو در پاییز باعث مقاومت گردو به سرما زدگی  می شود.

کوددهی درختان گردو را در فصل پاییز در زمان استراحت درخت باعث مقاومت آنها در برابر یخ ‌زدگی و سرما زدگی می شود و آن را  برای تولید محصول در سال آینده آماده می کند.

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

کود کامل شوک 10x برای گردو

نحوه کوددهی درخت گردو با کودده ایکس شوک 

استفاده از کودهای ده ایکس شوک به صورت روش آبیاری برای گردو بهترین روش است. مقداری از کود را با آب مخلوط کنید و مخلوط مورد نظر را در سایه پای درخت گردو بریزید تا مواد مغذی و معدنی ضروری و مورد نیاز برای رشد گیاه بتواند از طریق ریشه گیاه جذب شود و موجب افزایش باردهی، رشد و مرغوبیت درختان گردو شود.

مزایای کود ده ایکس شوک  برای گردو

افزایش رشد و کیفیت درختان گردو

افزایش زیاد باردهی درختان گردو

بهبود ساختار خاک و افزایش حاصلخیزی خاک

جلوگیری از رشد علفهای هرز در باغات گردو

کلام آخر:

کود ده ایکس شوک از کودهای ارگانیک و نانو برای درختان گردو می باشد و موجب بهبود فرایند فتوسنتز می‌شود و شادابی و سرسبزی گیاهان  افزایش می یابد. شما باغدار و تولید کننده محصولات آجیلی از جمله گردو برای تولید بیشتر محصول می توانید از کودهای ده ایکس شوک با اطمینان مصرف کنید.

اشتراک گذاری