کود کامل 10Xshock برای برنج

کود کامل ده ایکس برای برنج

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای برنج

برنج از محصولات پر مصرف در دنیا می باشد که احتیاجات غذایی افراد را تامین می کند. بنابراین کشاورزان با پرورش اصولی و صحیح برنج می تواند سود بسیار خوبی را به دست آورند. کود کامل ده ایکس از بهترین کودهای موجود در بازار برای برنج می باشد.   این کود به علت عنصرهای مغذی و مفیدی که دارد می تواند پاسخگوی نیاز گیاهان و خاک باشد.  این کود ساخت کشور آمریکا است و با برترین و به روز ترین تکنولوژی‌‌‌های روز تولید شده است.

زمان مناسب کوددهی برنج با کودهای ده ایکس

 بهترین زمان‌ برای کوددهی برنج با کوددهای کامل ده ایکس شوک در زمان پنجه زنی گیاه برنج است. استفاده از این کود ضمن تقویت، در افزایش عملکرد آن نیز موثر است. همچنین برنج را می توان در زمان تشکیل میوه نیز کوددهی کرد که از پوک شدن خوشه جلوگیری می شود.

کود کامل 10Xshock برای برنج

نحوه کوددهی برنج با کودهای ده ایکس شوک

برنج را بهتر است با روش آبیاری کوددهی کنید، در این روش نیز لازم است  کود را با میزان مناسبی از آب مخلوط نمایید، بعد آن را در قسمت سایه درخت استفاده کنید تا همه مواد غذایی مورد نیاز جذب شود.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

فواید  استفاده از کود ده ایکس شوک  برای برنج

افزایش کیفیت و باروری برنج

 کودهای ده ایکس شوک در صوت مخلوط شدن با کودهای دیگر خاصیت خود را حذف می کنند.

 بهبود فتوسنتز گیاه و جلوگیری از خشک شدن و زردی خوشه برنج

افزایش مقاومت برن در برابر آفات و بیماری های مختلف

قابل ذکر است کودهای ارگانیک و نانو را از  از مراکز معتبر دریافت کنید، این کودها ضمن افزایش عملکرد گیاهان، باعث بهروری و بهبود ساختار خاک نیز می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره