کود کامل 10Xshock برای برگ انجیری

کود کامل ده ایکس برای برگ انجیری

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای برگ انجیری

برگ  انجیری دارای برگ‌های بسیار عریضی است و از جمله گیاهان زینتی به شمار می آید.  برای اینکه برگ انجیری بتواند برگ‌های سبز و شادابی داشته باشد لازم است تا تغذیه مناسبی داشته باشد. بنابراین نیاز است تا با استفاده از کودهای بسیار مناسب کوددهی  این گیاهان انجام شود.  کود کامل ده ایکس  برای برگ انجیری، یک کود کامل و مقوی است که می تواند تمام نیازهای  گیاه را رفع نماید.

کوددهی گیاهان برگ انجیری با کودهای  کامل ده ایکس

کودهای ده ایکس برای گیاهان برگ انجیری کود مناسبی است، چون دارای  نسبت متعادلی از عناصر  نیتروژن، فسفر و پتاسیم و سایر عناصر مغذی می باشد. این عناصر مغذی  باعث تقویت رشد برگ ها و تقویت ریشه می شود.

نحوه کوددهی گیاهان برگ انجیری با کودهای ده ایکس

گیاهان برگ انجیری ازجمله گیاهان آپارتمانی هستند که بعد کاشت به مواد مغذی زیادی نیاز دارند. کودهای ده ایکس به دلیل کامل بودن واد مغذی فتوسنت گیاه را کامل می کنند و در حفظ حاصلخیی خاک موثر هستند.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای برگ انجیری

زمان مناسب کوددهی برگ انجیری با کودهای کامل ده ایکس

 گیاه برگ انجیری  را باید ماهی یک بار با کودهای ده ایکس کوددهی کنید. اما توجه داشته باشید که تغذیه زیاد گیاه سلامت آن را به خطر می اندازد. زمان خواب یا استراحت گیاه برگ انجیری نباید کوددهی کنید.  چون در این زمان کود دادن به گیاه می تواند ریشه گیاه را از بین ببرد.

فواید کودهای ده ایکس  برای گیاهان  برگ انجیری

کود کامل ده ایکس شوک ظرفیت نگهداری آب را در برگ انجیری افزایش می دهد. همچنین از خشکی و پوسیدگی و فرسودگی ریشه گیاه برگ انجیری جلوگیری می کنند.  این کود مناسب سبب می شود تا رطوبت خاک زیاد شود و بستر مناسبی برای پرورش ریشه فراهم شود.

استفاده از این کود فوق العاده  سبب می شود تا PH  خاک به خوبی اصلاح شود و به حد اعتدال برسد. بنابراین می تواند باکتری‌های مضر  در خاک را از بین ببرد و میزان میکروارگانیسم های مفید خاک افزایش یابد.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره