کود کامل 10Xshock برای خرما

کود کامل ده ایکس برای خرما

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای درختان خرما

نخل خرما شاخه های مومی شکل به رنگ خاکستری مایل به سبز می تواند بیش از 30سانت طول دارد. خوشه های گلها زرد کم رنگ که معمولا در بهار ظاهر می شوند.نخل خرما را  می توان آن را در بهار یا پاییز کاشت.

زمان کوددهی کودهای ده ایکس برای خرما

زمان مناسب کوددهی خرما با کودهای ده ایکس اوایل بهار است، در زمان  این باعث رشد برگ و تولید گل و سپس میوه می شود. در مناطق که اوایل بهار امکان یخبندان وجود دارد، بهتر است تا تاریخ آخرین یخبندان  صبر کنید تا از آسیب به رشد درختان جوان جلوگیری ود.  کود زمانی بیشترین تأثیر را دارد که در زمان اوج  رشد آنها استفاده شود. این زمانی است که گیاه پس از خروج از مرحله خواب زمستانی در حال  گلدهی یا رشد جدید است.

نحوه استفاده از کودهای ده ایکس برای درختان خرما

 1.5 کیلوگرم کود ده ایکس در 93 متر مربع برای رشد خوب در درختان خرما  کافی است. برای درختان چند ساله  0.5 کیلوگرم از این کود برای 93 متر مربع  آن کافی است. بهتر است در خنک ترین قسمت روز از این کود استفاه کنید. بهترین زمان کوددهی زمانی است که در حال آبیاری هستید تا مواد مغذی شروع به تجزیه شدن کنند و به ریشه گیاه برسند. این همچنین از سوختگی ریشه جلوگیری می کند.

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم 

 

 

فواید کودهای ده ایکس برای درختان خرما

استفاده از کود کامل شوک باعث بهبود عمل فتوسنتز می شود. همچنین این کودها  برگ درختان خرما را افزایش دهند و محصولاتی بسیار خوش‌طعم تر نیز داشته باشند. این کود بی‌نظیر از رشد علف‌های هرز اطراف درخت خرما جلوگیری می‌کند. کود کامل ده ایکس  مقاومت درختان خرما در برابر عوامل سرما، خشکی، بیماری‌های مختلف  افزایش می‌دهد.

کود کامل 10Xshock برای خرما

سخن پایانی

 کود کامل ده ایکس برای خرما در مقایسه با سایر کودهای شیمیایی موجود در بازار، مزایای بیشتری دارد. این کود بی‌نظیر با خواص فوق العاده‌ای که دارد، می‌تواند در سریع ترین زمان ممکن نتایج مطلوب را بدست آورد.  شما کشاورز و تولید کننده عزیز چنانچه قصد خرید کودهای ده ایکس را دارید با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری