کود کامل 10Xshock برای زردآلو

کود ده ایکس شوک برای زردآلو

آخرین مقالات

کود ده ایکس شوک برای زردآلو

زردآلو از میوه های آبدار و خوشمزه است که کاشت و پرورش آن راحت می باشد و با مراقبت لازم و درست می توانید سالانه برداشت زیادی داشته باشید. در این در مورد کود ده ایکس برای زرد آلو مطالبی بیان می شودکه مطالعه آن کمتر از یک دقیقه زمان لازم دارد.

برای جلوگیری از سرمازدگی زرد آلو از کود ده ایکس استفاده کنید.

درختان زرد آلو نسبت به هلو و شلیل بیشتر مستعد آسیب سرمازدگی بهاره هستند و گرمای زیاد تابستان را هم دوست ندارند. برای جلوگیری از آسیب سرمازدگی در آن از کودهای ده ایکس شوک استفاده کنید. زردآلو به  خاک با زهکشی خوب نیاز دارد، اما نیازی به گرده افشان ندارد، چون خود گرده افشان می باشد. این کودها نیز باعث بهبود زهکشی خاک آنها می شود.

زمان مناسب استفاده از کود ده ایکس  برای زردآلو

درخت زردآلو جوان را زمانی که درخت شروع به میوه دادن کرد، می توانید از کود ده ایکس در زمان گلدهی گیاه در بهار استفاده کنید.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای زردآلو

نحوه کوددهی درختان زرد آلو با کودهای ده ایکس شوک

برای کوددهی درختان زرد آلو با کودهای ده ایکس شوک  حدود نصف تا یک فنجان (118 تا 236 میلی لیتر) کود برای درختان جوان و یک تا دو فنجان برای درختان بالغ استفاده کنید. همچنین می توانید کود را در امتداد خط آبیاری قطره ای استفاده کنید و بلافاصله خاک را  آبیاری کنید تا مواد مغذی را از دست ندهد.

مزایای کودهای ده ایکس برای زرد آلو

کودهای ده ایکس اثرات کاتالیزوری را در سلول های گیاهی زرد آلو  تحریک  می کند، همچنین این کود  نفوذپذیری سلولی را افزایش می‌دهد و بر تمام فعالیت‌های بیوشیمیایی سلول نقش دارد. همچنین این کود محتوای کلروفیل را در برگ‌ها افزایش می‌دهد و در  در نتیجه رسیدگی  میوه بهبود می‌بخشد.

سخن پایانی :

 بهتر است در مورد نحوه استفاده از کودها مختلف بهتر است آزمایش خاک را انجام دهید. کودهای ده ایکس شوک با ترکیبات خالص و طبیعی از کودهای بسیار مفید برای درختان زرد آلو می باشند. با مصرف این کود درختان زرد آلو از دیگر کودهای شیمیایی بی نیاز می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.برای تماس آسانتر می توانید با شماره درج شده در همین صفحه با متخصصان کودی ما در تماس باشید. کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان به تمام سوالات شما در مورد مقدار و نحوه کوددهی  پاسخ خواهند داد.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره