کود کامل 10Xshock برای زنجبیل

کود کامل ده ایکس برای زنجبیل

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای زنجبیل

زنجبیل گیاهی علفی چند ساله در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان رشد می کند. از آنجایی که زنجبیل گیاهی است که به کوددهی زیادی نیاز دارد، استفاده از یک کود مغذی و کامل برای تولید یک محصول سالم و پربار مهم است.از آنجا که استفاده از  کودهای ده ایکس هیچ ضرری برای خاک و گیاهان ندارد،  می تواند شوری خاک را به خوبی برطرف سازد و خاک را حاصلخیز کند.

کوددهی زنجبیل  با کودهای ده ایکس

کودهای ده ایکس شوک به دلیل داشتن پتاسیم باعث رشد سالم و قوی در پتاسیم می شوند. همچنین این کود نقش حیاتی درظرفیت نگهداری  آب در سلول های آن دارد. همچنین این کود به دلیل داشتن فسفر در تشکیل میوه و دانه موثر است.

نحوه کوددهی زنجبیل با کودهای ده ایکس شوک

کودهای ده ایکس را منظم و به موقع مصرف کنید.برای افزایش عملکرد ریزوم زنجبیل، در محل مناسبی  برای رشد  بهتر محصول کود را پخش کنید. زنجبیل باید در خاک عمیق و با زهکشی خوب و دارای مواد آلی بالا کاشته شود.

 در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

زمان مناسب  مصرف کود کامل ده ایکس  برای زنجبیل

 کود کامل ده ایکس برای زنجبیل هیچ آسیبی را متوجه گیاه نمی کند؛ کود دادن به گیاه زنجبیل را در هر زمانی که دیدید گیاه دچار ضعف و علائم کمبود مواد غذایی شده، انجام دهید.  بهترین موقع جهت کوددهی گیاه، زمان کاشت  و دو ماه پس از کشت گیاه زنجبیل است.

معمولا کشاورزان و تولید کنندگان عزیز باید دقت داشته باشند که  کوددهی گیاهان زنجبیل در مان مناسب باعث تولید محصولات مرغوب تری می شود و از صدمه دیدن گیاه جلوگیری می شود.بهتر است کوددهی آن در صبح زود یا موقع غروب آفتاب انجام دهید. چون در این مواقع کود می تواند جذب گیاه شود و تاثیر فوق العاده خود را بگذارد. همچنین  بدانید بیش از حد به گیاه کود ندهید. چون می تواند موجب آسیب به آن شود.

اشتراک گذاری