کود کامل 10Xshock برای سبزیجات

کود کامل ده ایکس برای سبزیجات

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای سبزیجات

کودها  سلامت گیاهان  را تقویت می کنند تا تولید کننده  برداشت بیشتری از سبزیجات برگدار، گوجه فرنگی آبدار و سایر سبزیجات داشته باشد. با توجه به کودهای مختلف در بازار که انتخاب را دشوار می کند، سعی کنید کودهای را برای محصولات خود استفاده کنید که در پایان سال زراعی بهترین عملکرد را داشته باشید.

نحوه کوددهی سبزیجات با کودهای ده ایکس شوک

در زمان رشد سبزیجات از کودهای ده ایکس شوک استفاده کنید تا برداشت را به حداکثر برسانید. همچنین می توانید در طول فصل رشد یا هر 3 تا 4 هفته یکبار از این کود استفاده کنید. سبزیجاتی مثل  کدو تنبل  و گوجه فرنگی را هر 4 تا 6 هفته یکبار کوددهی کنید.

بهترین زمان  کوددهی سبزیجات با  کود ده  ایکس شوک 

زمان کوددهی به نوع خاکی که گیاهان در آن رشد می کنند، بستگی دارد. سبزیجاتی که در خاک متخلخل و دارای زهکشی مناسب رشد می کنند باید هر سه تا چهار هفته یکبار در طول رشد گیاهان کوددهی شوند.  گیاهان کاشته شده در  خاک  های رسی  به کود کمتری نیاز دارند. به طور معمول توصیه می شود که هر چهار تا شش هفته پس از کاشت، کود را برای این گیاهان استفاده کنید. اما  گیاهانی که در خاک  غنی از مواد آلی رشد می کنند،  هر سه تا چهار هفته یک بار  با کودهای ده ایکس  کوددهی شوند، کافی است.

کود کامل 10Xshock برای سبزیجات

مقدار لازم مصرف کودهای ده ایکس در سبزیجات

برای هر 100  مربع از سطح باغ سبزیجات  تقریباً دو تا سه پوند کود لازم است، استفاده شود. دو فنجان کود معمولاً یک پوند می باشد.

کود کامل ده ایکس شوک برای سبزیجات یک انتخاب عالی است چرا که ضمن تقویت گیاهان، باعث افزایش عملکرد گیاهان می شود.  این کودها همچنین در جذب موثر مواد مغذی در گیاهان موثر است. کودهای نانو شوک را به راحتی با شماره درج شده در همین صفحه و با قیمت های مناسب سفارش دهید.

اشتراک گذاری