کود کامل 10Xshock برای پرتقال

کود کامل ده ایکس برای پرتقال

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای پرتقال

همه درختان میوه با تغذیه منظم بهتر رشد می کنند،درختان پرتقال نیز برای رشد و تولید بهتر میوه به کوددهی مرتب نیاز دارند. مرکبات در خاک هایی که تا حدودی اسیدی هستند بهترین عملکرد را دارند. بهترین کود درخت مرکبات که مخصوصاً برای درختان مرکبات فرموله شده است، کودهای ده ایکس می باشد که حاوی عناصر مفید و ضروری برای تولید بهتر می باشند.

زمان کوددهی درختان پرتقال با کودهای ده ایکس

کوددهی درختان پرتقال با کودهای ده ایکس در ماه های  پاییز و زمستان که درختان پرتقال در خواب می باشد و رشد غیرفعال دارند، انجام می شود. درختان جوان را می توان هر 2-3 ماه یک بار در این دوره کوددهی کرد، اما درختان مرکبات بالغ فقط باید در طول بهار و تابستان تقریباً هر 1-2 ماه یک بار کود داده شوند.

نحوه کوددهی درختان پرتقال با کودهای ده ایکس

 درختان پرتقال را  نباید به دفعات کوددهی کنید، چون کیفیت میوه کاهش می یابد، بنابراین باید آنها را باید هر چند وقت یکبار کوددهی کنید. اگر درختان پرتقال دارای شاخ و برگ های ،کم نگ و دارای ریزش میوه قبل رسیدن کامل باشند، با کودهای ده ایکس کوددهی شوند.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای پرتقال

فواید مصرف کودهای ده ایکس برای درختان پرتقال

کودهای ده ایکس به دلیل ترکیبات آلی و منحصر به فردی  که دارند سبب اصلاح و بهبود ساختار خاک می شوند. همچنین این ماده آلی سبب می شود تا عنصرهای غذایی از راه ریشه به خوبی جذب شوند و درختان پرتقال  با بهره گیری از این کود جذب و انتقال راحت تر مواد ریز مغذی را داشته باشند.

 باغداران با بهره گیری از کود کامل ده ایکس شوک  نه  تنها محصولات با کیفیت و درشت در پایان فصل برداشت می کنند، بلکه می توانند با خیال راحت از نحوه کوددهی درختان خود مطمئن باشند. این کودها همچنین ضمن تغذیه مناسب درخت به بهبود رشد آن نیز کمک میکند.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره